וובר, וואלאס, בוש, פירס וקוקוץ' ייכנסו להיכל התהילה

כריס וובר | G Fiume/Getty Images

פורסמו שמות שחקני ומאמני העבר שיקבלו את הכבוד במחזור 2021: פורוורד סקרמנטו לשעבר נבחר אחרי שמונה שנים, אקס דטרויט הפך לחבר ההיכל הראשון שלא נבחר בדראפט. גם ריק אדלמן, ביל ראסל ויולנדה גריפית' בפנים

(גודל טקסט)

יממה לאחר טקס כניסתם של נבחרי 2020 להיכל התהילה של הכדורסל, בארצות הברית הכריזו היום (ראשון) על חברי מחזור 2021. כריס וובר, בן וואלאס, כריס בוש, פול פירס וטוני קוקוץ' ייכנסו מבין שחקני העבר ב-NBA, יחד עם מאמני העבר ריק אדלמן, ג'יי רייט וביל ראסל. בנוסף, שחקניות ה-WNBA בדימוס, יולנדה גריפית' ולורן ג'קסון, ייכנסו גם הן. טקס הכניסה שלהם ייערך בסוף חודש אוקטובר הקרוב

עבור וובר מדובר בסיומה של המתנה ארוכה. כידוע, על כל שחקן לעבור תקופת צינון בת ארבע שנים לפני שהוא זכאי להיבחר להיכל התהילה. הפאוור פורוורד שבלט בעיקר במדי סקרמנטו קינגס חיכה שמונה שנים עד שקיבל את הכבוד, למרות שברזומה שלו זכייה בפרס רוקי השנה, חמש הופעות במשחק האולסטאר ובחירה לחמישיית העונה ב-2001, בנוסף לשלוש בחירות לחמישייה השנייה ועוד אחת לחמישייה השלישית.

וואלאס, מצדו, עשה היסטוריה כשהפך לשחקן ה-NBA הראשון שנכנס להיכל התהילה מבלי שנבחר בדראפט של הליגה הטובה בעולם. הסנטר, אלוף במדי דטרויט פיסטונס ב-2004 ושחקן ההגנה של העונה ארבע פעמים, רשם גם ארבע הופעות באולסטאר.

פירס, אגדת בוסטון סלטיקס, זכה עם הירוקים-לבנים באליפות ב-2008 ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר. בוש זכה בשתי אליפויות עם מיאמי היט, שם שיתף פעולה עם לברון ג'יימס ודוויין ווייד. פירס ובוש הם היחידים במחזור הנוכחי של שחקני העבר, שנכנסים כבר בשנה הראשונים בה הם זכאים לבחירה.

קוקוץ', שחיכה גם הוא שנים רבות לפני שנכנס להיכל התהילה, היה שותף לשושלת האגדית של שיקגו בולס וזכה בשלוש טבעות אליפות, כאשר גם באירופה הוא רשם הצלחה אדירה עם שלוש זכיות ביורוליג וזכייה באליפות העולם עם נבחרת יוגוסלביה ב-1990, אז גם נבחר לשחקן המצטיין בטורניר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי