שוב מחוץ לפלייאוף: גולדן סטייט וקרי הפסידו לממפיס

דילון ברוקס וממפיס חוגגים על גולדן סטייט | Lachlan Cunningham/Getty Images

מוראנט להט עם 35 נקודות, גרין פספס הזדמנות להכריע את המפגש ולמנוע הארכה ובסופה הווריורס נכנעו 117:112 ועונה שנייה ברציפות מסתיימת עבורם מוקדם מהצפוי. הגריזליס יפגשו את יוטה בסיבוב הראשון

(גודל טקסט)

גולדן סטייט ווריורס וסטף קרי מחוץ לפלייאוף 2021 ב-NBA. "הלוחמים" נכנעו הלילה (בין שישי לשבת) 117:112 לממפיס גריזליס בתום הארכה וזו העונה השנייה ברציפות שמסתיימת מוקדם מדי עבור החבורה של סטיב קר.

תחרות הפליי-אין נערכה בפעם הראשונה בעונה שעברה ואז ממפיס גריזליס מצאה את עצמה בצד המנוצח ומחוץ לפלייאוף, כך שג'ה מוראנט לא יכול היה להרשות לעצמו עונה נוספת מחוץ לפלייאוף – ואכן, הרכז השתלט על המשחק במהרה, שרד את רגעי ההכרעה וההארכה כשצלף 35 נקודות בסך הכל ובשורה התחתונה הכניע את גולדן סטייט ווריורס, שזכתה לתמיכה מ-7,500 צופים באולמה הביתי.

כידוע, הווריורס סיימו את העונה הסדירה במקום השמיני במערב, אלא שבמשחק הראשון בטורניר הפליי אין הם נכנעו ללוס אנג'לס לייקרס וכדי להעפיל לפלייאוף כל שהם היו צריכים היה לגבור על ממפיס שסיימה תשיעית, אלא שכעת היוצרות התהפכו והגריזליס יהיו אלו שיפגשו כעת בפלייאוף את יוטה ג'אז.

ממפיס הפתיעה בעיקר כשדייקה ב-15 שלשות מ-35 ניסיונות (42.9 אחוז), כשמי שסייע למוראנט בצד ההתקפי היה בעיקר דילון ברוקס עם 14 נקודות ולקייל אנדרסון היו 9 נקודות בלבד, אך גם 6 אסיסטים ו-10 כדורים חוזרים וכמוהו גם וליונאס ולנצ'יונאס שקלע 9 נקודות לצד 12 כדורים חוזרים (6 בהתקפה).

סטף קרי קלע 39 נקודות ב-47 דקות על הפרקט, אבל קלע רק שש שלשות מ-15 ניסיונות וגם רשם לא פחות משבעה איבודי כדור. אנדרו וויגניס הוסיף 22 נקודות, 19 קלע ג'ורדן פול ודריימונד גרין סיים עם טריפל דאבל של 11 נקודות, 16 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל גם החטיא ניסיון להכריע את המשחק בשוויון 97 ממש לפני הבאזר.

סטף קרי | Lachlan Cunningham/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי