מוראנט: "אוהב את הלחץ ורוצה אותו עליי", קרי: "קשה לסיים ככה"

סטף קרי לאחר ההפסד לממפיס בפליי אין | Lachlan Cunningham/Getty Images

לאחר שממפיס גריזליס הדיחה את גולדן סטייט ווריורס ולמעשה עלתה על חשבונה לפלייאוף, אמר הכוכב הצעיר: "למדתי מהנפילות בעונת הרוקי ויש לי את כל הביטחון שבעולם במשחק שלי". המועמד לתואר MVP נאלץ לסכם בכאב

(גודל טקסט)

רק בן 21 ג'ה מוראנט וזו בסך הכל עונתו השנייה ב-NBA, אבל הלילה (בין שישי לשבת) הוא במו ידיו לקח את ממפיס גריזליס לפלייאוף. וזה לא רק שהוא צלף 35 נקודות והצטיין גם ברגעי הדרמה, אלא שהוא סחף את חבריו לניצחון על לא אחרת מאשר גולדן סטייט ווריורס, נתמכת ב-7,500 אוהדים באולמה הביתי, כל הדרך ל-112:117 בתום הארכה ולסדרה נגד יוטה ג'אז בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

מוראנט קלע ארבע נקודות רצופות ביתרון 109:110, כולל זריקת מאני טיים כשנותרו 4.5 שניות לתום ההארכה, ובזכות 15 נקודות רק ב-17 הדקות האחרונות של ההתמודדות שלח הביתה את סטף קרי והלוחמים עונה שנייה ברציפות בשלב מוקדם.

"אני אוהב שיש עליי לחץ", אמר מוראנט לאחר המשחק, "יש לי את כל הביטחון שבעולם במשחק שלי ואני רוצה את הלחץ עליי. נלחמנו כל העונה ואחרי שלמדתי מהנפילות בעונת הרוקי שלי, הגענו כדי לעשות את מה שעלינו לעשות והנה אנחנו כאן", סיכם הכוכב.

לעומתו, סטף קרי הפך למועמד הראשון לתואר ה-MVP של העונה הסדירה שלא מגיע לפלייאוף לראשונה מזה 40 שנה. לאחר המשחק הוא הודה בצער: "זו דרך קשה לסיים עונה וגם לא מוכרת עבורנו, אז אין לי הרבה מה לומר פרט לכך שאני גאה בכל מי שבקבוצה ולובש את המדים שלה. הראינו המון לב העונה ואני גאה בכולם. שיחקתי מצוין השנה וזו הייתה בהחלט עונה מתישה, אבל גם מהנה".

דריימונד גרין, שהחטיא הזדמנות לנצח את המשחק בתום הזמן החוקי, הוסיף על הקשר עם קרי: "אין בכלל ספק שמשנה לשנה הקשר שלנו הופך לחזק יותר ועוד יש לנו הרבה דברים לעשות ביחד. סטף גדל לא רק כשחקן, אלא גם כמנהיג כפי שראינו אותו השנה וזה מה שאני לוקח מהעונה הזו".

המאמן סטיב קר סיכם: "אנחנו מאוד מאוכזבים להישאר מחוץ לפלייאוף, אבל אני בהחלט נרגש לקראת מה שמצפה לחבורה הזו בעתיד".

סטיב קר | Lachlan Cunningham/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי