מידלטון העניק למילווקי ניצחון דרמטי על מיאמי, דאלאס גנבה את הביתיות

כריס מידלטון | Quinn Harris/Getty Images

סל ניצחון של הקלע קבע 107:109 לבאקס בתום הארכה ו-0:1 בסדרה בין השלישית לשישית במזרח, אחרי שבאטלר השווה על הבאזר בזמן החוקי. טריפל-דאבל לדונצ'יץ' ב-103:113 של המאבריקס על הקליפרס בלוס אנג'לס, 26 לקוואי

(גודל טקסט)

חמישה חודשים מלאים חיכינו לדבר האמיתי, והערב (שבת) זה התחיל: פלייאוף ה-NBA יצא לדרך. במשחק הראשון, מילווקי באקס עלתה ליתרון 0:1 על מיאמי היט אחרי ניצחון 107:109 בבית.

מילווקי באקס (3) – מיאמי היט (6) 107:109

אחרי שהחבורה מפלורידה שלחה את יאניס אנטטוקומפו וחבריו הביתה בחצי גמר המזרח אשתקד, העונה הקבוצות נפגשות בסיבוב הראשון והמשחק הראשון ענה על כל הציפיות מבחינת האקשן והמתח. הבאקס שמרו על הבית ועלו ליתרון בסדרה, אך אין ספק שגם החיים לא יהיו קלים עבורם מול סגנית האלופה.

דאנקן רובינסון פתח את המשחק עם שלוש צליפות מחוץ לקשת וההיט עלו ל-2:9. מיאמי הובילה עד לאמצע הרבע השני, אבל ברוק לופז וכריס מילדטון דאגו לריצת 0:8 שהעניקה למילווקי את היתרון והבאקס ירדו להפסקה ב-50:53 לזכותם. המארחת הגדילה את ההפרש לשמונה בפתיחת הרבע השלישי, אלא שג'ימי באטלר הוביל ריצת 2:11 עם שלושה אסיסטים רצופים ומיאמי הפכה. היתרון התנדנד מצד לצד ו-12 דקות לסיום, הקבוצה הביתית הוליכה 78:80.

אנטטוקומפו קולע. פישל בהגנה בסוף הרבע ה-4 | Quinn Harris/Getty Images

ברבע האחרון העייפות נתנה את אותותיה מבחינה התקפית, יאניס אנטטוקומפו החטיא שתי זריקות קריטיות מהקו ובמהלך האחרון, באטלר טייל עליו כל הדרך לסל קל שכפה הארכה. 39 שניות לסיום, ג'ו הולידיי העלה את הבאקס ליתרון שלוש. גוראן דראגיץ' השווה עם שלשה גדולה בצד השני, אבל המילה האחרונה הייתה של מידלטון שקלע סל ניצחון ענק מעל רובינסון והעניק את הניצחון לקבוצתו.

מידלטון הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 27 נקודות, להן הוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אנטטוקומפו רשם דאבל-דאבל של 26 ו-18 ריבאונדים, הולידיי קלע 20 ומסר 11 אסיסטים וברוק לופז סיפק 18 נקודות. במיאמי, שקלעה 20 שלשות מ-50 ניסיונות במשחק, גוראן דראגיץ' דייק ב-5/10 וקלע 25 נקודות. דאנקן רובינסון פגע ב-7/13 וסיים עם 24, באטלר הוסיף 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

באטלר כפה הארכה, אבל מיאמי הפסידה | Quinn Harris/Getty Images
סל ניצחון אדיר של מידלטון | Quinn Harris/Getty Images

לוס אנג'לס קליפרס (4) – דאלאס מאבריקס (5) 113:103

כמו בשנה שעברה, החבורה מעיר המלאכים והקבוצה הטקסנית נפגשות בסיבוב הראשון של הפלייאוף. אשתקד ריק קרלייל ושחקניו הצליחו לגנוב את יתרון הביתיות (שלא ממש שיחק תפקיד בבועה) במשחק השני, אך הודחו בסופו של דבר. השנה, הם ניצחו בלוס אנג'לס כבר במשחק הראשון ומקווים לשמור על כך בהמשך כדי להמם את אחת המועמדות לאליפות.

המאבס פתחו חזק יותר ויחד עם לוקה דונצ'יץ' וקריסטאפס פורזינגיס, מקסי קליבר וטים הרדוואי ג'וניור הובילו ליתרון 6:17 מוקדם. שחקני הספסל העירו את הקליפרס וקוואי לאונרד סגר את הרבע הראשון עם קליעות עונשין שהורידו ל-33:30. ראג'ון רונדו עלה מצוין מהספסל והדליק את המארחת שעלתה לפלוס ארבע באמצע הרבע השני, אבל דונצ'יץ' ירה שלוש שלשות ודאלאס ירדה להפסקה ביתרון 55:60.

לוקה ודאלאס גנבו את הביתיות | Harry How/Getty Images
דאבל-דאבל של לאונרד לא הספיק | Harry How/Getty Images

הסלובני המשיך ביכולת המצוינת גם ברבע השלישי והעלה את קבוצתו ליתרון שמונה. פול ג'ורג' נכנס לעניינים עם אסיסטים וסלים ויחד עם לאונרד ניסה לקזז את הפער, אך המאבריקס שמרו על יציבות והובילו 80:86 לקראת הרבע האחרון. סרג' איבקה, ניקולה באטום ופול גורג' הריצו את הקליפרס ל-0:9, ובהמשך רונדו עם אסיסט לג'ורג' ושלשה השאיר את המארחת ביתרון 95:98, כשש דקות לסיום, אבל פורזינגיס, דונצ'יץ' והרדוואי הפכו ל-100:107 לזכות האורחת כשנותרו 1:24 על השעון וזה כבר הספיק כדי לגנוב את יתרון הביתיות.

דונצ'יץ' פתח את הפלייאוף עם טריפל דאבל שכלל 31 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. הרדוואי הוסיף 21 נקודות ודוריאן פיני-סמית' סיים עם 18. אצל הקליפרס, לאונרד רשם 26 ו-10 כדורים חוזרים וגם חטף 4 כדורים, פול ג'ורג' תרם 23 נקודות ורונדו ובאטום קלעו 11 כל אחד מהספסל.

הקליפרס יצליחו לחזור? | Harry How/Getty Images
דונצ'יץ' פתח את הפלייאוף עם טריפל דאבל | Harry How/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי