ממפיס הפתיעה את יוטה, טריי יאנג הכניע את הניקס

שחקני אטלנטה הוקס חוגגים | Seth Wenig - Pool/Getty Images

הגריזליס ניצלו את חסרונו של דונובן מיטשל כדי לנצח 109:122 את הג'אז בחוץ, ברוקס הוביל עם 31 נקודות. הרכז, שרשם 32 נקודות ו-10 אסיסטים, קלע 0.9 שניות לבאזר והעניק לאטלנטה 105:107 בגארדן. ערב חלש לרנדל

(גודל טקסט)

שתי סדרות נוספות בפלייאוף ה-NBA יצאו לדרך הלילה (בין ראשון לשני) אחרי הניצחונות של פילדלפיה ופיניקס. יוטה ג'אז שסיימה את העונה הסדירה במאזן הטוב ביותר בליגה, הופתעה בביתה על ידי ממפיס גריזליס שהמשיכה במומנטום מטורניר הפליי-אין. עוד לפני כן, אטלנטה הוקס נטלה את יתרון הביתיות בסדרה נגד ניו יורק ניקס, בזכות ניצחון 105:107 במדיסון סקוור גארדן שהושג פחות משנייה לבאזר האחרון.

יוטה ג'אז (1) – ממפיס גריזליס (8) 112:109

אם שבעת המשחקים שנערכו לפני המפגש בין הראשונה לשמינית במערב לא הבהירו מספיק שלפלייאוף חוקים משלו, "הדובים" דאגו לספק חותמת סופית לקלישאה הידועה. אחרי שהדיחה את גולדן סטייט בניגוד לציפיות, ממפיס הגיעה בכושר לוהט גם לסולט לייק סיטי והעבירה לעצמה את יתרון הביתיות כבר בפתיחת הסדרה, שעלולה להתארך יותר משחשבנו. דילון ברוקס, שהצטיין בהגנה על סטף קרי בפליי-אין, כיכב הפעם בצד ההתקפי וסיים עם 31 נקודות עבור הגריזליס, שקבעו שיא מועדון לשחקן בהופעת בכורה בפלייאוף שקיבלו 26 מג'ה מוראנט ודאבל דאבל מיונאס ולנצ'יונאס, אשר קלע 15 והוריד 13 ריבאונדים.

דונובן מיטשל נגרע מהסגל בסמוך לתחילת המשחק והג'אז הסתדרו לא רע בלעדיו בדקות הראשונות, כאשר בפתיחת הרבע הרביעי המארחת הובילה ב-12 הפרש. אלא שממפיס הגיבה בריצת 7:31 שנמשכה מהמחצית הראשונה לתוך הרבע השלישי ועלתה בעצמה ליתרון דו ספרתי, שהגיע ל-17 בשיאו במהלך הרבע האחרון. יוטה, שסבלה מערב קליעה חלש ודייקה רק ב-12/47 לשלוש, עשתה ניסיון מאוחר לחזור אבל ירדה מנוצחת בסופו של דבר. בויאן בוגדנוביץ' קלע 29 עבור הג'אז, מייק קונלי הוסיף 22 ומסר 11 אסיסטים, ג'ורדן קלארקסון סיים עם 14 מהספסל.

ברוקס. הפעם הוא הצטיין בהתקפה | Alex Goodlett/Getty Images

ניו יורק ניקס (4) – אטלנטה הוקס (5) 107:105

הגארדן ראה משחק פלייאוף לראשונה מזה שמונה שנים והקהל המשולהב עשה כל שביכולתו כדי להיכנס לראשו של טריי יאנג, אבל רכז אטלנטה הגיב כמו שהגדולים באמת מגיבים. במהלך האחרון של המשחק, יאנג חדר לאזור הצבע ותוך כדי ריצה שלח זריקה קשתית שעשתה את דרכה אל הרשת והעניקה להוקס את הניצחון כשנותרו 0.9 שניות על השעון. האורחת ניצלה פתיחה רעה של הניקס כדי לברוח ליתרון דו ספרתי מוקדם, ניו יורק חזרה בהמשך ועלתה לפלוס שבע במהלך המחצית השנייה, אך המילה האחרונה הייתה של הגארד בן ה-22, כאמור.

יאנג סיים את המשחק עם 32 נקודות ו-10 אסיסטים, להם הוסיף 7 כדורים חוזרים. בוגדן בוגדנוביץ' שימש כינור שני בקבוצה של נייט מקמילן וקלע 18, לו וויליאמס תרם 13 מהספסל וג'ון קולינס הוסיף 12. אלק ברקס היה הבולט מבין שחקניו של טום ת'יבודו עם 27 נקודות, דריק רוז רשם 17, ג'וליוס רנדל קלע רק שש זריקות מתוך 23 ניסיונות וסיים עם 15 נקודות לצד 12 ריבאונדים, אר ג'יי בארט הוסיף 14 ו-11.

בוגדנוביץ' וכוכב הניצחון, טריי יאנג | Seth Wenig – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי