סוויפ קליל: מילווקי בחצי גמר המזרח אחרי 103:120 על מיאמי

יאניס אנטטוקומפו, ג'ימי באטלר | Michael Reaves/Getty Images

הבאקס השלימו 0:4 ההיט, ציון דרך היסטורי לאנטטוקומפו שרשם טריפל דאבל (20 נק', 15 אס', 12 ריב') ראשון בקריירה במסגרת הפלייאוף. תפגוש את המנצחת בין ברוקלין לבוסטון. פורטלנד איזה ל-2:2 נגד דנבר

(גודל טקסט)

פלייאוף 2021 ב-NBA נפתח בשבוע שעבר, והערב (שבת) קיבלו סוויפ ראשון כאשר מילווקי באקס גברה 103:120 על מיאמי היט, בדרך ל-0:4 בסיכום הכללי והכרטיס לחצי גמר המזרח.

כמו בשני המשחקים הקודמים בסדרה, הירוקים-לבנים לא הותירו סיכוי לקבוצה מפלורידה, זאת למרות מחצית ראשונה פושרת. יאניס אנטטוקומפו רשם ציון דרך היסטורי עבורו עם טריפל-דאבל ראשון בקריירה במסגרת הפלייאוף. בשלב הבא הם יפגשו את המנצחת בסדרה בין בוסטון סלטיקס לברוקלין נטס.

כאמור, מילווקי לא הייתה בשיאה במהלך המחצית הראשונה, בה יאניס וכריס מידלטון עדיין אל היו במשחק. מיאמי, שבעונה שעברה הדיחה את יריבתה בפלייאוף, נשענה על היכולת של באם אדבאיו וג'ימי באטלר, אך להפסקה היא ירדה ביתרון של שבע נקודות בלבד, הפרש אותו "הגריק-פריק" וחבריו סגרו ללא בעיות.

לבוסף, הבאקס עלו לחצי השני ורשמו ריצת 4:24 שהפכה לגמרי המשחק והכריע את זהות המנצחת. בסיום, אנטטוקומפו סיים עם 20 נקודות, 15 אסיסטים ו-12 ריבאונדים, הטריפל-דאבל הראשון שלו בפלייאוף. ברוק לופז סיים בראש רשימת הקלעים של מיללוקי עם 25 נקודות, פורבס הוסיף 22 ומידלטון תרם 20. בצד השני, אדבאיו קלע 20 נק', טריפל-דאבל לבאטלר (12 נק', 10 ריב', 10 אס').

במשחק נוסף שנערך הערב, פורטלנד הצליחה לאזן את הסדרה נגד דנבר ל-2:2, זאת לאחר 95:115 אדיר בבית. כל זה קרה דווקא ביום חלש ביותר של דמיאן לילארד מבחינת הקליעה (10 נקודות בלבד), פורטלנד הצליחה לפרק לגמרי את דנבר. מנגד, גם ניקולה יוקיץ' כמעט ולא הגיע למשחק הלילה (16 נקודות, מדד הפלוס מינוס הגרוע ביותר בקבוצה) וייתכן גן שזה מה שהוציא לקבוצה לשו את כל האוויר.

הבלייזרס החזיקו ביתרון דו ספרתי של 10 נקודות כבר בהפסקה, אך לאחר מכן היא התפוצצה ברבע השלישי, שהסתיים ב-19:39 לטובתה, בדרך ל-33 נקודות הפרש בשיא. נורמן פאוול קלע 29 נקודות והשווה שיא קריירה בפלייאוף, סי-ג'יי מקאלום הוסיף 21 משלו, יוסוף נורקיץ' תרם 17. הסדרה כעת עוברת לבית של הנאגטס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי