הג'נרל מנג'ר של וושינגטון: "אבדיה על המסלול להפוך לשחקן משפיע"

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

טומי שפרד סיפר על השיקום שעובר הישראלי וגם שיבח: "הוא יהיה חלק גדול ממה שאנחנו עושים". המאמן סקוט ברוקס, שטרם הוחלט אם יישאר בוויזארדס: "דני עובד קשה, אוהב את הפוטנציאל שלו"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס סיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונת 2020/21 כשנכנעה לפילדלפיה בחמישה משחקים ופינתה את הדרך לסיקסרס שבשלב הבא יפגשו את אטאלנטה הוקס, אבל בקבוצה בהחלט מצפים לשוב לפלייאוף גם בעונה הבאה – ותולים תקוות שגם דני אבדיה יהיה שם בעתיד.

המנהל המקצועי של הוויזארדס טומי שפרד התראיין היום ובין השאר עדכן כי הישראלי עובר שיקום אינטנסיבי בעקבות הפציעה שהשביתה אותו מתחילת חודש אפריל וגרמה לכך שייעדר ממשחקי הפלייאוף, אבל גם אמר שבקבוצה מייעדים לאבדיה חלק מרכזי בעתיד הפרנצ'ייז: "אנחנו מקווים שהוא יהיה כשיר עד ליגת הקיץ, אבל זה לא בהכרח אומר שהוא ישחק. דני נמצא על המסלול של הפיכה לשחקן משפיע בעתיד".

עוד אמר שפרד על השיקום שעובר הישראלי: "דני מתקדם יפה. הקיבוע על הרגל הוסר, הוא קולע מהמקום. אנחנו עובדים על הכושר האירובי שלו כי קשה לרוץ כשיש פציעות בחלק התחתון של הגוף. הוא במצב מצוין, אנחנו מרוצים מההתקדמות שלו. מחכה לראות אותו במחנה האימונים בעונה הבאה. הוא יהיה חלק גדול ממה שאנחנו עושים".

לדבריו של שפרד הצטרף גם המאמן סקוט ברוקס: "אני אוהב את הפוטנציאל של דני. הוא שיחק לא מעט דקות. היו רגעים ממש טובים וכאלו שראו שהוא בן 19. חבל שהוא הפסיד הזדמנות להיות בפלייאוף. גוף גדול, אתלט, קשוח, ריבאונדר, הקליעה בפיתוח. הקיץ יהיה חשוב לרוי ולדני. הם עובדים קשה. בראד וראסל כמנהיגים יעזרו להתפתחות שלהם". שפרד, אגב, אישר כי טרם התקבלה החלטה על עתידו של ברוקס בקבוצה ושבשבועות הקרובים יבצע הארגון הערכת מצב לקראת העונה הבאה.

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי