פורטלנד נפרדה מסטוטס, לילארד רוצה את קיד על הקווים

טרי סטוטס | Steph Chambers/Getty Images

אחרי ההדחה המוקדמת מהפלייאוף, הבלייזרס סיכמו באופן הדדי עם המאמן על סיום דרכו בתום תשע עונות. הכוכב אמר ל"יאהו ספורטס" כי הוא מעוניין שעוזר המאמן של הלייקרס ימונה במקומו. גם בילאפס וד'אנטוני מועמדים

(גודל טקסט)

שעות לאחר שסיימה את העונה בהדחה נגד דנבר נאגטס בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA, פורטלנד טרייל בלייזרס הגיעה לפנות בוקר (שבת) לסיכום הדדי עם המאמן טרי סטוטס על סיום דרכו בקבוצה לאחר תשע עונות על הקווים. פורטלנד ניצחה 42 משחקים בעונה הסדירה לעומת 30 הפסדים, שהספיקו למקום השישי במערב, אך כאמור הודחה בסיבוב הראשון בפעם הרביעי בחמש השנים האחרונות.

מאזנו של סטוטס בפלייאוף עומד על 23 ניצחונות לעומת 44 הפסדים (20 ו-36 בהתאמה כמאמן פורטלנד), כשרק מייק פראטלו רשם אחוזי הצלחה נמוכים יותר ממנו, מבין מאמנים שהדריכו לפחות ב-50 משחקים. סטוטס בן ה-63 החזיק בחוזה לשנתיים נוספות, מה שלא הספיק לו על מנת לשרוד בתפקיד.

על פי דיווחים שונים, רשימת המועמדים לאימון הבלייזרס כוללת את עוזרו של טיירון לו בלוס אנג'לס קליפרס – צ'ונסי בילאפס, את מייק ד'אנטוני שהצטרף לסטיב נאש כעוזר בברוקלין נטס בתחילת העונה, את ג'ף ואן גנדי ואת שחקן העבר ג'וואן הווארד, המאמן את אוניברסיטת מישיגן כיום.

אלא שעל אף בורסת השמות הנרחבת הזו, כתב "יאהו ספורטס" כריס היינס דיווח הבוקר כי כוכב הבלייזרס, דמיאן לילארד, מעוניין לראות מישהו אחר על הקווים: "ג'ייסון קיד הוא האיש שאני רוצה", אמר לילארד להיינס. קיד משמש כעוזרו של פרנק ווגל בלוס אנג'לס לייקרס וכמו לילארד, הוא נולד בעיר אוקלנד. לטענתו של היינס, מערכת היחסים בין השניים מצוינת ורכזה של פורטלנד מאוד מכבד את התפיסה והידע של קיד בכדורסל. בעבר, הפוינט גארד בדימוס אימן את ברוקלין ואת מילווקי באקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי