"כאילו לא קרה לו כלום מעולם": דוראנט ממשיך להדהים

קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

לאחר שהביסו את מילווקי ועלו ל-0:2 מבטיח בסדרת חצי גמר המזרח, בברוקלין שופכים מחמאות על הכוכב, שבעצמו הפגין ביטחון: "ברור שחשבתי שאחזור לאותה היכולת. זאת בכלל שאלה אמיתית?" וגם: המסר של יאניס לחבריו

(גודל טקסט)

כשג'יימס הארדן הצטרף לברוקלין נטס בחודש ינואר, כנראה שגם בהנהלת המועדון לא ציפו שהדברים יתחברו כל כך מהר. בכל זאת, לא בכל יום חוברים להם יחדיו שלושה כוכבי על כמו קווין דוראנט, קיירי אירווינג והארדן לכדי קבוצה אחת, שהיא כנראה בעלת הכישרון ההתקפי הגדול בהיסטוריית ה-NBA.

הלילה (בין שני לשלישי), ברוקלין אותתה פעם נוספת כי היא לא מתכוונת להסתפק בשום דבר מלבד אליפות, כאשר היא דרסה את מילווקי החזקה של יאניס אנטטוקומפו ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המזרח במשחק שבו היא רשמה את ההפרש הגדול ביותר בתולדות המועדון במשחק פלייאוף. כעת, הנטס רחוקים שני ניצחונות בלבד מהגעה לגמר הקונפרנס לראשונה מאז שהפרנצ'ייז עבר לברוקלין מניו ג'רזי, וראשונה בכלל של המועדון מאז עונת 2002/3.

אם צריכים לשים את האצבע על ה"אחראי העיקרי" להתפוצצות הלילה של ברוקלין, הרי שמדובר על קווין דוראנט. הסופרסטאר בן ה-32 תפר 32 נקודות באחוזים נפלאים, והוא מתחיל להזכיר לכולם את מכונת הסלים שהוא היה לפני הפציעה. גם לדוראנט עצמו לא חסר ביטחון עצמי: כשנשאל אם הוא חשב שהוא יחזור לאותה היכולת שאיפיינה אותו לפני הפציעה, השיב: "זאת שאלה אמיתית? כמובן! מה חשבתם שאגיד?".

זה המשחק ה-53 של דוראנט בפלייאוף בו הוא קולע מעל 20 נקודות במחצית, הכמות השלישית הכי גבוהה אי פעם. לפניו נמצאים רק לברון ג'יימס (96 משחקים) וקובי בראיינט (69). בכלל, בשבעת משחקי הפלייאוף בהם שיחק השנה, הממוצעים של KD מדהימים:32 נקודות למשחק ב-55% מהשדה, 50% משלוש ו-91% מהעונשין, 7.3 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ושתי חסימות. "דוראנט חזר לרמה של MVP כאילו לא קרה לו כלום", נכתב עליו ברחבי הרשת.

והיו גם חדשות רעות עבור סטיב נאש. ג'יימס הארדן שוב לא שיחק עקב פציעה, והיעדרותו הלילה מצטרפת למשחק הראשון בסדרה בו הוא שיחק 43 שניות בלבד לפני שנטש את הפרקט. "כשהוא יחזור, הוא יחזור ישר לתוך העניינים. למרות זאת, אנו לא יכולים לשבת ולהמתין לחזרתו, אלא להמשיך ולהיות נעולים כפי שהיינו עד כה", אמר שחקן הקבוצה ברוס בראון.

מן העבר השני, במילווקי לא מורידים את הראש למרות התבוסה המחפירה. במועדון יודעים כי ניצחון במשחק מספר שלוש שייערך בביתם יחזיר אותם לתמונת הסדרה, וכעת הם מרכזים את מירב המאמצים לעבר הקרב הקריטי. "אני לא נכנס לאופוריה אחרי ניצחונות, ומצד שני לא שוקע לדיכאון לאחר הפסדים", אמר יאניס אנטטוקומפו בסיום המשחק, "אני סומך על החברים שלי, על הקבוצה, על ההרגלים שפיתחנו כל השנה", סיכם היווני.

מעבר ל-125 הנקודות שספגו, במילווקי גם צריכים להיות מודאגים מהיכולת ההתקפית החלשה שהביאה אותם ל-89 נקודות בלבד. כבר משריקת הפתיחה הבאקס היו נראים רכים למדי כשהם מיעטו לתקוף את הצבע ובחרו לזרוק הרבה מבחוץ. על כך, אמר מאמן הקבוצה מייק בודנהולצר: "יש חבר'ה מסוימים שרצינו להתקיף איתם, אבל פשוט לא שיחקנו כדורסל טוב. גם ברבע הראשון, וגם בכל המשחק. נצטרך לשחק הרבה יותר טוב".

בלייק גריפין, יאניס אנטטוקומפו | Elsa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי