"רק הצעה גדולה מאוד תגרום לוושינגטון להעביר את אבדיה בטרייד"

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

ברקע השיקום מהפציעה שעבר, בוויזארדס בטוחים ביכולתו של הישראלי להפוך לשחקן מוביל בעונה הבאה ולפי דיווח בארה"ב "רק הגעת סופרסטאר תביא לטרייד על הרוקי". וגם: איזה כוכב מועמד להצטרף לקבוצה?

(גודל טקסט)

דני אבדיה ממשיך להחלים מהפציעה אותה ספג בקרסול, כאשר תהליך השיקום שלו מתקדם באופן משביע רצון והוא צפוי לסיים אותו בזמן לקראת פתיחת ההכנות לעונת ה-NBA הבאה. למרות זאת, בשבועות האחרונים צצו דיווחים על טרייד אפשרי שוושינגטון וויזארדס, קבוצתו של הישראלי, מוכנה לבצע עליו בתמורה לשחקן אחר.

לאחר שהקבוצה מהבירה קיבלה מספר הצעות להעביר את הישראלי למועדונים אחרים ברחבי הליגה, באתר "יארד ברקר" נטען כי היעד הבא של הוויזארדס יהיה ביג מן נוסף: קריסטפס פורזינגיס, שחקנה של דאלאס מאבריקס. "אנחנו חייבים להמשיך ולהוסיף כישרון איפה שנוכל, כבר הוכחנו שאנו לא מפחדים להחליף שחקנים ולעשות את מה שנדרש מאיתנו", אמר טומי שפרד, הג'נרל מנג'ר של וושינגטון.

אחד המועמדים שהוזכרו להיכלל בעסקה שתנחית את הלטבי בוושינגטון הוא דני אבדיה. למרות זאת, בדיווח נכתב כי "תידרש הצעה גדולה מאוד על הבחירה מספר תשע בדראפט האחרון, אפילו ברמה של הגעת כוכב, על מנת שוושינגטון תחתוך אותו מהקבוצה. במועדון אופטימיים שהישראלי יפרח ויהפוך לשחקן מוביל בסגל הקבוצה לעונה הבאה".

ראסל ווסטברוק ודני אבדיה. ישתפו פעולה גם בעונה הבאה? | Julio Aguilar/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי