בפעם השלישית בארבע עונות: רודי גובר שחקן ההגנה של העונה

רודי גובר | GEORGE FREY/AFP via Getty Images

סנטר יוטה ג'אז נבחר ברוב קולות והפך לשחקן הרביעי בתולדות הליגה שמגיע להישג כזה, לצד בן וואלאס, דיקמבה מוטומבו ודווייט הווארד שגם הם זכו שלוש פעמים: "בתור ילד לא הייתי מאמין שאעשה דבר כזה בעתיד"

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

רק שלושה שחקנים עשו זאת לפניו: רודי גובר נבחר בפעם השלישית בקריירה לשחקן ההגנה של העונה. סנטר יוטה ג'אז, שרק לפני כ-24 שעות סיפק חסימה עם הבאזר שהעניקה לקבוצתו ניצחון דרמטי במשחק פתיחת סדרת חצי הגמר מול לוס אנג'לס קליפרס, זכה בתואר ב-2018 וב-2019 ובעונה שעברה איבד אותו ליאניס אנטטוקומפו, אבל העונה כבר זכה ל-84 מתוך 100 הצבעות למקום הראשון.

מיד אחרי גובר, שצבר בהצבעה 464 נקודות, ניצבו בן סימונס מפילדלפיה 76' (15 קולות, 287 נק') ודריימונד גרין מגולדן סטייט ווריורס (76 נק') שסיים במקום השלישי. באם אדבאיו ממיאמי היט זכה להצבעה אחת כמי שצריך להיבחר ויסתפק במקום הרביעי.

"זה לא ייאמן", אמר גובר לאחר הזכייה, "התחלתי לשחק כדורסל בתור ילד ואם מישהו היה אומר לי אז שאהיה שחקן ההגנה של העונה לא הייתי מאמין לו, אז בטח שלא שלוש פעמים", אמר הצרפתי שהצליח להשוות את הישגם של בן וואלאס, דיקמבה מוטומבו ודווייט הווארד שגם הם זכו בפרס שלוש פעמים.

"קשה לי לבטא במילים את מה שאפשר להשיג אם קודם כל פשוט נהנים ממה שעושים, וכשיש סביבך חבורה שמאמינה בך ונותנת את הכל בכל אימון מחדש", המשיך גובר, "אני מנסה לכתוב את הסיפור שלי, ליהנות מהמסע שלי, אבל לדעת שאני אחד מארבעה שחקנים בהיסטוריה שעשו דבר כזה? זה פשוט מדהים".

רודי גובר | Justin Ford/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי