"כריס פול, וכל מילה נוספת מיותרת": בפיניקס נדהמים מהגארד הוותיק

כריס פול | Christian Petersen/Getty Images

לאחר שעלו ליתרון 0:2 נגד דנבר בסדרת חצי גמר המערב, בסאנס מנסים לעכל את היכולת של פול בן ה-36, שרשם הלילה שיא פלייאוף מדהים. בצד השני, יוקיץ' ודנבר מחפשים פתרונות: "הופעה מביכה שלנו החל מאחרון השחקנים"

(גודל טקסט)

כריס פול הוא שחקן כדורסל בן 36. שחקן כדורסל טוב מאוד אפילו. עד כדי כך טוב, שגם בגילו הוא מסוגל לסחוב את פיניקס סאנס מרחק נגיעה מהגעה לגמר המערב, תוך כדי שהוא מספק הופעות פנטסטיות. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא נתן עוד תצוגה של רכז על, כשהביס יחד עם חבריו את דנבר נאגטס והעניק לקבוצתו יתרון 0:2 בסדרת חצי גמר המערב.

אז מה CP3 בעצם עשה הלילה? 17 נקודות, 15 אסיסטים ואפס עגול בטור האיבודים. "אני מרגיש טוב, ממש טוב למען האמת". אחרי שקלע 21 נקודות ומסר 11 אסיסטים במשחק הראשון בסדרה, נדמה כי הפציעה שהטרידה אותו במהלך הסדרה הקודמת מול לוס אנג'לס לייקרס כבר לא ממש מהווה פקטור עבור הגארד. "פשוט ידענו שזה משחק מאוד חשוב עבורנו. זה היה מאמץ קבוצתי", אמר פול בראיון אחרי המשחק.

שימו לב לנתון הבא: פול הוא השחקן השלישי בלבד בהיסטוריה שרושם מעל 15 נקודות ו-15 אסיסטים במשחק פלייאוף, כאשר הוא השחק הראשון שעושה זאת מאז שהוא עשה זאת בעצמו ב-2014. ומי עשה זאת לפניו? נכון, שוב הוא, הפעם ב-2008. ללא ספק אחד מהרכזים הטהורים הגדולים ששיחקו את המשחק. האם זה יספיק לו ולפיניקס על מנת להגיע לגמר NBA ראשון מאז ימי סטיב נאש לפני 15 שנה? בקצב הזה, אין שום סיבה שלא.

מן העבר השני, דנבר וניקולה יוקיץ' יכולים להיות מאוד מאוכזבים. ה-MVP הטרי אומנם רשם עוד משחק טוב מבחינה סטטיסטית עם 24 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך שוב פעם זה היה קצת מדי עבור קבוצתו. אם הנאגטס רוצים לשחזר את הישגם מהשנה שעברה (ואפילו יותר מכך) כשהעפילו לגמר המערב, הם יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון במשחק הבא שייערך בלילה שבין שישי לשבת כנראה יחרוץ סופית את גורל הסדרה.

יוקיץ' עצמו התייחס לתצוגה החלשה שלו ושל חבריו כשאמר: "הם פשוט משחקים יותר טוב מאיתנו. הם יותר אגרסיביים, מחפשים את האיש הפנוי, זה נראה ממש רע עבורנו. צריכים לשנות הכל", הצהיר הסרבי לקראת צמד המשחקים הבאים שייערכו באולמה של המדורגת מספר שלוש במערב.

"זו הייתה הופעה מביכה שלנו הלילה, החל מאחרון השחקנים ועד אליי", אמר מאמן דנבר מייק מאלון, "הגענו לכאן עם הראשים למטה, יש סיבה שהקהל של פיניקס צועק 'סאנס בארבע'", כשהוא מתכוון לכך שהם מכוונים לסוויפ בסדרה. "אם נמשיך לשחק ככה גם אצלנו בדנבר, זאת הולכת להיות סדרה מאוד מהירה", סיכם מאמן המפסידה בתסכול רב.

ניקולה יוקיץ', ג'מייקל גרין | Steph Chambers/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי