דנבר לא מרימה ידיים: "גם בשנה שעברה הצלחנו לעשות היסטוריה"

קראודר חוגג על יוקיץ' ודנבר | Dustin Bradford/Getty Images

הנאגטס בפיגור 3:0 בסדרה נגד פיניקס סאנס, אך מייק מלון מנסה לשמור על אופטימיות: "ההיסטוריה לא בצד שלנו, זה נכון, אבל אתם יודעים מה? אנחנו צריכים לכתוב אותה מחדש". וגם: על טריפל דאבל מפלצתי של יוקיץ'

(גודל טקסט)

דנבר נאגטס על סף הדחה בחצי גמר המערב ועוד בסוויפ על ידי פיניקס סאנס אחרי 116:102 הלילה (בין שישי לשבת) באולמה הביתי, אבל המאמן מייק מאלון מסרב להרים ידיים ומאמין ששחקניו עדיין מסוגלים לבצע מהפך ולחזור מ-3:0.

"אני מכיר את עצמי ולא יכול לדבר בשם אף אחד אחר, אבל הדבר האחרון שארצה לראות זה את פיניקס חוגגת בבית שלנו אחרי משחק מספר 4", הצהיר המאמן, "הייתה לנו עונה אדירה, פשוט אדירה, וכבר בתחילתה אמרתי שאסור לשפוט עונה אך ורק על הדרך בה היא מסתיימת. בשנה שעברה הגענו לגמר המערב וגם השנה עוד יכולים לקרות דברים. אני מאוד מקווה שנילחם ונעשה את הכל כדי לחזור לפיניקס למשחק חמישי בסדרה".

מאלון והנאגטס מכירים את ההיסטוריה ואת העובדה שבספורט האמריקני רק ב-NBA אף פעם לא הצליחה קבוצה לחזור מפיגור 3:0, אבל האמונה קיימת: "ההיסטוריה לא בצד שלנו, זה נכון, אבל אתם יודעים מה? אנחנו צריכים לכתוב אותה מחדש. עשינו את זה כבר בשנים האחרונות, גם בשנה שעברה פיגרנו פעמיים 3:1 (נגד יוטה ונגד לוס אנג'לס קליפרס) ותמיד חשבנו איך מנצחים את המשחק הבא, איך מנצחים כל רבע. זו צריכה להיות המחשבה שלנו", סיכם המאמן.

מייק מאלון | Dustin Bradford/Getty Images

יוקיץ', ה-MVP של העונה הסדירה שגם הלילה רשם טריפל דאבל מפלצתי של 32 נקודות, 20 ריבאונדים ו-10 אסיסטים והפך לשחקן השלישי בתולדות ה-NBA שבמשחק פלייאוף מעמיד מעל 30 נק', 20 ריב' ו-10 אס', אחרי ווילט צ'מברליין וקארים עבדול ג'אבר, סיפר על השבוע האחרון שכלל גם את הבחירה למצטיין העונה הסדירה, פרס אותו קיבל הלילה לפני המשחק: "זה רגע מיוחד והלוואי שאשתי וההורים שלי היו יכולים להיות כאן, אבל יש לי את החברים לקבוצה מאחוריי והתארים שלי הם בזכותם, אז אני מודה להם".

אגב, מי שמאוד התרשם מהשורה הסטטיסטית של יוקיץ' לאחר המשחק היה דיאנדרה איטון, מהשחקנים המצטיינים של פיניקס הלילה, שהתייצב למסיבת העיתונאים, נתקל בנתונים ואמר: "זה פשוט מטורף, זה מטורף. כן, הוא MVP".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי