קיירי נפצע, מילווקי הביסה את ברוקלין ואיזנה ל-2:2 בסדרה

קיירי אירווינג | Stacy Revere/Getty Images

אירווינג נפגע בקרסול ולא שיחק במחצית השנייה. הבאקס ניצלו זאת עם ניצחון 96:107 משכנע. יאניס כיכב עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים, דוראנט מנגד בלט עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכפול ברקליס סנטר לברוקלין, מעטים האמינו ביכולת של מילווקי לחזור. הלילה (בין ראשון לשני) הבאקס השיגו 96:107 וקבעו 2:2 סדרה, אך לא פחות חשוב מכך – קיירי אירוונג אחד משני הכוכבים הגדולים שנותרו לסטיב נאש – נפגע בקרסול, נעדר מהמחצית השנייה עתידו לגבי המשך דרכו בסדרה עדיין לא ברור.

ברוקלין עלתה בתחילת המשחק ל-2:9 מהיר לאחר נקודות של בלייק גריפין, קיירי ושל קווין דוראנט, אך הבאקס יצאו לריצת 0:7 משלהם שכללה שלשה של יאניס יאניס אנטטוקומפו. KD המשיך להיות האיש של הנטס שעלו ליתרון 23:34, אבל המארחת יצאה לריצה של 2:19 ולקראת סיום המחצית אירווניג נחת לא טוב על קרסול ימין, עזב את הפרקט לאחר שנאנק מכאבים ולא שב למחצית השנייה.

בחצי השני מילווקי כבר לא עשתה חשבון, עלתה ליתרון 17 כבר ברבע השלישי ולמרות ניסיון חזרה של דוראנט, הבאקס שמרו על היתרון הדו ספרתי שרק הלך וגדל, כאשר אפילו גם אלייז'ה בראיינט שותף בדקות הסיום. זה הסתיים בניצחון 96:107, למילווקי שאיזנה ל-2:2 ופתחה את הסדרה מחדש.

יאניס הצטיין בשורות הבאקס עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים, כריס מידלטון הוסיף 19 ריבאונדים וג'רו הולידיי הוסיף 14. בראיינט אגב לא קלע אך ריבאונד אחד. אצל ברוקלין דוראנט כיכב עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים, אך מלבדו רק קיירי קלע בספורות כפולות (11).

קווין דוראנט | Stacy Revere/Getty Images
יאניס אנטטוקומפו, שחקני ברוקלין | Stacy Revere/Getty Images
יאניס אנטטוקומפו, בלייק גריפין | Stacy Revere/Getty Images
קיירי אירווינג | Stacy Revere/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי