יוקיץ' הורחק, פיניקס ניצחה את דנבר והשלימה סוויפ בסדרה

ניקולה יוקיץ', דווין בוקר | Dustin Bradford/Getty Images

הסרבי סיים את חלקו ברבע השלישי עקב עבירה גסה, הנאגטס הודחו מפלייאוף ה-NBA בתום 4:0 בסדרה נגד הסאנס, שעלו לגמר המערב לאחר 118:125 בחוץ בזכות 37 נקודות של כריס פול ו-34 של דווין בוקר

(גודל טקסט)

לראשונה אחרי 11 שנים, פיניקס סאנס תשחק בגמר המערב בפלייאוף ה-NBA. הקבוצה מאריזונה תעשה זאת אחרי שהעפילה בסטייל, עם סוויפ מוחץ על דנבר נאגטס שהושלם הלילה (בין ראשון לשני) בזכות ניצחון חוץ 118:125 שסגר 0:4 בסדרת חצי הגמר האזורי, לא לפני שה-MVP הטרי ניקולה יוקיץ' פרק תסכול וביצע עבירה קשה שעלתה לו בהרחקה לקראת סיום הרבע השלישי.

פיניקס הפכה את יוקיץ' ל-MVP החמישי בהיסטוריה שמודח בסוויפ וחיברה ניצחון שביעי רצוף בפלייאוף, שיא מועדון ל"שמשות". הסנטר הסרבי, השחקן היחיד בליגה שהופיע בכל 72 המשחקים בעונה הסדירה, כעס על כך שלא נשרקו מספיק עבירות לזכותו והוציא עצבים על קמרון פיין, דבר שגרם לדווין בוקר להתעמת איתו ועורר מהומה קלה בין שני המחנות. הרוחות נרגעו די במהירות, לחובתו של "הג'וקר" נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית מדרגה שנייה ובשל כך הוא צפה ברבע הרביעי מחדר ההלבשה.

כמו לאורך כל הסדרה נגד הנאגטס נטולי ג'מאל מארי, הסאנס הפגינו עליונות, נטלו את ההובלה כבר מדקות הפתיחה ולא שמטו את היתרון עד לסיום. אחרי ההרחקה של יוקיץ' דנבר נקלעה לפיגור שיא של 16 נקודות, ולמרות שהצליחה לקזז למינוס ארבע ברבע הרביעי, זה היה מעט מדי והיא סיימה את דרכה בעונת 2020/21.

כריס פול המשיך בכושר הלוהט ופשוט התפוצץ הלילה, עם 37 נקודות לצד 7 אסיסטים. דווין בוקר המצוין הוסיף 34 נקודות עם 11 ריבאונדים, מייקל ברידג'ס קלע 14 ודיאנדרה אייטון הוסיף 12. וויל בארטון הוביל את דנבר עם 25, יוקיץ' תרם 22 ו-11 ריבאונדים לפני שסיים את חלקו, מייקל פורטר ג'וניור סיפק 20.

בוקר כעס על העבירה של יוקיץ' | Dustin Bradford/Getty Images
השחקנים התעמתו, אך האירוע חלף במהרה | Dustin Bradford/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי