בקליפרס חוששים שלאונרד קרע את הרצועה הצולבת, פול בבידוד

קוואי לאונרד | Hannah Foslien/Getty Images

קוואי נפגע בברכו במשחק הרביעי נגד הג'אז וכעת שיתופו בהמשך העונה בספק. מכה גם לפיניקס עם כניסתו של הגארד לבידוד. הרכז הוותיק עלול להחמיץ את פתיחת סדרת גמר המערב

(גודל טקסט)

סדרות הפלייאוף ב-NBA נכנסים לרגעי השיא, ושתי קבוצות שנותרו במאבק במערב ספגו היום (רביעי) מכות קשות לקראת התקופה הקרובה. אצל פיניקס, שכבר הבטיחה את המקום בגמר המערב עם 0:4 ענק על דנבר, הכוכב כריס פול נכנס לבידוד על פי דיווח של הכתב הבכיר מה"אתלטיק", שאמס צ'ראניה. לוס אנג'לס קליפרס, שעדיין מתמודדת בסדרת חצי הגמר, תאלץ ככל הנראה להסתדר עד תום העונה ללא הכוכב הגדול, קוואי לאונרד, לפי דיווח ב-ESPN.

כוכב הקליפרס סבל מפציעה בברכו לקראת סיום המשחק הרביעי בסדרה, בו קבוצתו השוותה ל-2:2 את הסדרה נגד יוטה ג'אז, והוא כבר הודיע לחבריו לקבוצה להיות ערוכים לכך שהוא לא יהיה כשיר למשחק החמישי. מאוחר יותר שאמס צ'ראניה דיווח כי בקליפרס חוששים כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. גם כאשר לאונרד שיחק, הקליפרס הפסידו את שני משחקי החוץ בסדרה, וללא השחקן שנבחר לחמישייה הראשונה של העונה הם יתקשו מאוד הלילה במשחק החמישי נגד הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במערב.

לגבי הגארד של הסאנס, טרם ידוע כמה ימים הוא יאלץ לשהות בבידוד, כאשר גם לא ידוע האם הוא בכלל נדבק בקורונה. בינתיים, הסאנס ממתינים לראות מי תהיה היריבה שלהם בגמר המערב, כאשר הסדרה המקבילה בין יוטה ג'אז ללוס אנג'לס קליפרס נמצאת בשוויון 2:2. עדיין לא פורסם מועד פתיחת גמר המערב, אך מה שידוע הוא שאם הקליפרס והג'אז יזדקקו למשחק שביעי כדי להכריע את הסדרה, הוא יתקיים ביום ראשון.

כריס פול | Christian Petersen/Getty Images

בהתאם לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA, תקופת הבידוד יכולה להתקצר אם השחקן שנכנס המבודד מחוסן, אך כאמור, כלל לא ידוע אם פול חיובי לנגיף. הרכז בן ה-36 רשם יכולת פנומנלית בסוויפ נגד דנבר, כאשר קלע 25.5 נקודות למשחק – כעשר נקודות יותר מאשר הממוצע העונתי שלו. בנוסף, הוא גם נבחר לחמישייה השנייה של העונה בליגה. גם בסדרת הסיבוב הראשון, אז הסאנס הדיחו את לוס אנג'לס לייקרס, פול סבל מבעיה בריאותית מסוג אחר, כאשר פציעת כתף הגבילה אותו במשחקים הראשונים של הסדרה. כעת הוא יקווה לצאת מהבידוד בזמן, לפני שגמר מהערב יצא לדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי