הולכים למשחק שביעי: 89:104 גדול למילווקי על ברוקלין

קווין דוראנט, יאניס אנטטוקומפו | Jonathan Daniel/Getty Images

הסדרה האדירה בחצי גמר המזרח עדיין ללא הכרעה, כאשר הבאקס השיגו ניצחון נהדר על הנטס והשוו ל-3:3. מידלטון ואנטטוקומפו להטו, 32 לדוראנט אצל המפסידה. המשחק המכריע: בין שבת לראשון

(גודל טקסט)

סדרת חצי גמר המזרח ב-NBA ממשיכה לספק את הסחורה, ובגדול. הלילה (בין חמישי לשישי) ברוקלין יכלה להכריע את הקרב אם הייתה מנצחת את מילווקי בחוץ, את הבאקס רשמו 89:104 קריטי, השוו ל-3:3 את הסדרה הנפלאה – בדרך למשחק מכריע וגורלי בלילה שבין שבת לראשון.

אז מה היה לנו היום? מילווקי הובילה לאורך המשחק כולו ולא פיגרה אפילו פעם אחת. המשחק עצמו לא היה "גמור" בשום שלב, כאשר הבאקס לא הצליחו לברוח, עד אמצע הרבע הרביעי, בו הצליחו לעלות להפרש של יותר מ-20 נקודות ולהכריע את הקרב.

מילווקי פתחה את המשחק בריצת 2:11 והציגה עליונות מהרבע הראשון, בו אף עלתה זמנית להפרש דו ספרתי (13). עד לסיום הרבע, ברוקלין, ללא קיירי אירווינג הפצוע, הצליחה לצמצם מעט. הרבע הראשון הסתיים ב-19:26 לבאקס.

ג'רו הולידיי, קווין דוראנט | Jonathan Daniel/Getty Images

בתחילת הרבע השני מילווקי ניסתה קצת לברוח, הובילה בדו ספרתי לאורך מספר דקות, ולאחר ברוקלין בהובלת ג'יימס הארדן לצמק את ההפרש עד לארבע נקודות. עם זאת, עד למחצית הבאקס שבו לשלוט בעניינים וירדו להפסקה ב-48:59. הקצב נשאר דומה גם ברבע השלישי, שהסתיים ב-67:78, וברבע האחרון ריצת 0:14 נפלאה של מילווקי הביאה אותה בעצם להכרעת המשחק ול-77:96.

משם ועד לסיום הבאקס נהנו, הובילו ב-21 נקודות בהפרש וכפו משחק שביעי. כריס מידלטון הוליך את רשימת הקלעים עם 38 נקודות (ו-10 ריבאונדים), ויאניס אנטטוקומפו הוסיף 30 נק' משלו וקטף עוד 17 ריב'. אצל הנטס, קווין דוראנט הוביל עם 32 נק' ו-11 ריב'. ג'יימס הארדן סיים עם 16 נק' ו-7 אסיסטים.

כריס מידלטון, ג'יימס הארדן | Jonathan Daniel/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי