נקרא לדגל: דירק נוביצקי חוזר לדאלאס מאבריקס

דירק נוביצקי | Tom Pennington/Getty Images

אחרי הפרידה מהמנהל המקצועי והתפטרותו של המאמן ריק קרלייל, אגדת המועדון נענה לקריאת הבעלים מארק קיובן לסייע במציאת מחליפים: "הוא פנה אליי וביקש שאעזור, כמובן שאמרתי כן". ישמש כיועץ מיוחד

(גודל טקסט)

כשדירק נוביצקי פרש מכדורסל ב-2019, בתום 21 עונות במדי דאלאס מאבריקס, היה ברור שבמוקדם או במאוחר הוא יחזור למועדון מטקסס. הערב (שישי) הקאמבק הפך לרשמי, כשדאלאס הודיעה ששחקן העבר הגרמני ישמש כ"יועץ מיוחד". למעשה, נוביצקי נרתם למשימה הגדולה של המאבס בקיץ הנוכחי: מציאת מנהל מקצועי ומאמן חדשים.

כידוע, ביום רביעי הג'נרל מנג'ר דוני נלסון סיים את דרכו במה שהוגדר כ"החלטה משותפת", ואמש התפטר ריק קרלייל שעמד על הקווים ב-13 העונות האחרונות. לטענתו של כתב ה"ניו יורק טיימס" מארק שטיין, נוביצקי, שיחגוג 43 מחר ובילה רק שנתיים הרחק מהמגרשים, לא ממהר לקחת על עצמו תפקיד במשרה מלאה ולמעשה הוא חוזר לבקשתו של הבעלים מארק קיובן. "הוא פנה אליי וביקש ממני לעזור וכמובן שאמרתי שכן. בכל דרך שאוכל לעזור למאבס שלי, אעשה זאת", אמר נוביצקי.

ה"ג'רמנייטור" העביר את כל קריירת ה-NBA שלו בדאלאס והוביל אותה לאליפות היחידה בתולדותיה, ב-2011. אלא שמאז, הטקסנים לא עברו את הסיבוב הראשון בפלייאוף וכעת הם חוששים לאבד את הכוכב הגדול, לוקה דונצ'יץ'. השבוע דווח כי דונצ'יץ' לא מרוצה מהתנהלות המאבריקס בפן המקצועי והדבר מעמיד בסימן שאלה את המשך דרכו בקבוצה, כשהסלובני זכאי לחתום בקיץ הנוכחי על הארכת חוזה לחמש שנים תמורת שכר מקסימום של 200 מיליון דולר.

נוביצקי עם דונצ'יץ', בעונתו האחרונה | Tom Pennington/Getty Images
עוד באותו נושא: דירק נוביצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי