מצדיק את שם המשפחה: "קרי הופך לשחקן השני הכי טוב בפילי"

סת' קרי וטריי יאנג | Kevin C. Cox/Getty Images

לאחר הניצחון על אטלנטה שכפה משחק מכריע בסדרה, בפילי משבחים את הגארד בן ה-30 שבלט מעל כולם. "ידענו שהביקורת תגיע, זה צבט לנו כקבוצה", אמר האריס, שהצטיין לצידו של קרי. וגם: ההיסטוריה שאמביד יכול להשיג

(גודל טקסט)

סדרות חצי גמר המזרח לא מפסיקות לספק לנו דרמות. לאחר שהסדרה בין ברוקלין נטס למילווקי באקס נגררה למשחק שביעי, כעת גם מקבילתה בקונפרנס המזרחי "רושמת" הישג דומה בעקבות הניצחון הלילה (בין שישי לשבת) של פילדלפיה 76' על אטלנטה הוקס, ששולח את הקבוצות למשחק על כל הקופה שייערך בלילה שבין ראשון לשני.

מספר גיבורים לא צפויים עזרו למוליכת המערב לצאת עם ניצחון החוץ החשוב מג'ורג'יה. הראשון: סת' קרי, שלאורך שנותיו ב-NBA תמיד חסה בצילו של סטף, הוכיח כי את שם המשפחה המחייב הוא לא נושא בטעות ועם משחק גדול שכלל 24 נקודות ושש שלשות הוליך את חבריו ל-W הקריטי. "חלה התפתחות בפילדלפיה, קרי הופך לשחקן השני הכי טוב שלה", נכתב ברחבי הרשת על הגארד בן ה-30.

בכלל, קרי מעמיד אחוזי קליעה חסרי תקדים בסדרה הנוכחית. בשישה משחקים עד כה, שחקן פילדלפיה קולע 21.8 נקודות ב-61.5 אחוזים מהשדה ו-59.6 (!) אחוז לשלוש בממוצע למשחק, כל זאת כאשר הוא זורק יותר משבע ניסיונות מרחוק בכל ערב. הלילה, אגב, היה לו שש מתשע בזריקות מעבר לקשת. מדהים.

ג'ואל אמביד | Kevin C. Cox/Getty Images

"הלילה אני חושב שהראינו את הקשיחות המנטלית שדיברנו עליה, ובזכותה יצאנו עם ידינו על העליונה", אמר בן סימונס, שסיפק עוד משחק מאכזב מבחינה התקפית עם 6 נקודות בלבד אך תרם בכל שאר האספקטים (9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) כולל הגנה נהדרת, כהרגלו יש לומר.

לצד קרי, גם טוביאס האריס תרם 24 נקודות והיה הקלע המוביל של המנצחת הלילה. "היה אפשר לראות את המאבק של כל הקבוצה", אמר האריס והוסיף: "ידענו שהולכת להיות ביקורת גדולה מאוד, וזה צבט לנו כחדר הלבשה מאוחד. המזל הוא שהגענו נעולים מתמיד", סיכם הפורוורד.

כעת, בעוד יומיים ייערך המשחק השביעי המכריע באולמה של מוליכת המזרח. לאחר 20 שנים בהם הפרנצ'ייז לא הגיע לגמר המזרח, ג'ואל אמביד וחבריו יהיו שמחים מאוד אם ההישג יהיה חתום על שמם, במיוחד לאור העובדה שבכל שלוש השנים האחרונות בהם הגיעו לפלייאוף, הם לא הצליחו להגיע מעבר לחצי הגמר האזורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי