בתום קרב עצום: מילווקי ניצחה את ברוקלין ועלתה לגמר המזרח

יאניס אנטטוקומפו, קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

המשחק השביעי הבטיח וקיים, ובסיומו הבאקס ניצחו 111:115 אחרי הארכה דרמטית וגברו 3:4 בסיום הסדרה האדירה. משחק ענק ליאניס (40 נק') ודוראנט (49 נק')

(גודל טקסט)

המשחק השביעי בסדרת חצי גמר המזרח הבטיח וקיים. קיים בגדול. בתום קרב פשוט ענק, צמוד ומותח, אשר נגרר להארכה, מילווקי גברה הבוקר (ראשון) 111:115 על ברוקלין, רשמה 3:4 לסדרה ועלתה לגמר המזרח – שם תתמודד מול המנצחת בין אטלנטה לפילדלפיה, שייפגשו למשחק השביעי הסדרה שלהן הלילה (בין ראשון לשני).

הבאקס חזרו לגמר המזרח אחרי שנתיים והצליחו לגבור על קבוצת הכוכבים של הנטס וסטיב נאש, שבעונתו הראשונה כמאמן חלם להשיג תואר אליפות וגם קבוצתו הייתה נראית הפייבוריטית לעשות זאת – אך הוא ינסה לעשות זאת בעונה הבאה.

המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו, צמוד מאוד. שנייה אחת לסיום הרבע הרביעי, קווין דוראנט בזריקה פשוט גדולה קלע וקבע 109:109 משוגע ששלח את המשחק להארכה. הסל של הכוכב נבדק כדי כדי לבדוק האם הוא היה שווה שתיים או שלוש נקודות, אך הוא דרך על הקו והוא היה שווה "רק" שתיים – ואיזה נקודות קריטיות הן היו.

יאניס אנטטוקומפו, פט קונאטון, ג'רו הולידיי | Elsa/Getty Images

המשחק הלך להארכה, ואחרי יותר משלוש וחצי דקות מתוך החמש נקלעו שתי נקודות בלבד, והן היו של ברוקלין, שהובילה 109:111. דקה ו-12 שניות לסיום, יאניס אנטטוקומפו התגבר על דוראנט ששמר עליו, קלע וקבע 111:111. כריס מידלטון סיפק סל ענק במאני טיים 40 שניות לסיום, ועלה את מילווקי ל-111:113.

דוראנט לקח את המשחק על עצמו, ובשנייה האחרונה לקח זריקה אמיצה במטרה לקלוע שלוש נקודות ולספק סיום משוגע למשחק הזה – אך המהלך הסתיים באיירבול. שלוש עשיריות שנייה נותרו לסיום המשחק, וכבר אפשר היה לראות את האכזבה על פני שחקני ברוקלין. ברוק לופז קלע עוד שתי נקודות מהעונשין עבור הבאקס, שחגגו בטירוף על הפרקט אחרי הניצחון.

קודם לדרמה במאני טיים, רבע ראשון הפכפך הסתיים ב-25:28 לברוקלין, שירדה גם למחצית ביתרון – 47:53. נדנדת נקודות ברבע השלישי הורידה את הקבוצות בסיומו כשמילווקי מוליכה 81:82, והרבע הרביעי היה הצמוד מכולם עד שהלך להארכה.

קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

השחקנים נראו תשושים בצורה חריגה, אך כל הכוכבים הגיעו למאני טיים, בזה אין ספק. אנטטוקומפו רשם שני איירבולים מוזרים, אך סיים עם 40 נקודות וקטף 13 ריבאונדים בדרך לניצחון המרשים. כריס מידלטון עזר לו וקלע 23 נק' נוספות עבור הבאקס, ולקח 10 ריבאונדים.

אצל המפסידה, דוראנט במשחק גדול סיים עם 48 נק', 9 ריב' ו-6 אסיסטים ב-53 דקות על הפרקט. גם ג'יימס הארדן שיחק 53 דקות, ופלרטט עם טריפל-דאבל כאשר סיים עם 22 נק', 9 ריב' ו-9 אס'. 17 נק' לבלייק גריפין, שקטף 11 ריב'.

ברוק לופז | Elsa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי