לא צריך מנוחה: דוראנט צפוי לשחק במדי נבחרת ארה"ב באולימפיאדה

קווין דוראנט | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

יממה בלבד אחרי סיום העונה עם ברוקלין, בארצות הברית מדווחים שהכוכב יצטרף לסגל של פופוביץ' לקראת המשחקים בטוקיו. הפורוורד ינסה להשיג מדליית זהב שלישית וייכלל בסגל עטור כוכבים שעשוי לכלול את לילארד ובוקר

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

כל פעם כאשר מתקרבים המשחקים האולימפיים, אחת הסוגיות המרתקות היא שאלת הסגל האמריקאי לטורניר הכדורסל. אחרי שהסתפקו במדליית ארד ב-2004, בארצות הברית שינו גישה, השחקנים הבכירים נקראו לדגל, ונבחרת הכוכבים השיגה את מדליית הזהב בכל שלושת הטורנירים מאז. כעת, הסגל האמריקאי למשחקים בטוקיו מתגבש, ובארצות הברית מדווחים הערב (ראשון) שקווין דוראנט, מהשחקנים הגדולים בליגה, צפוי להצטרף לסגל של גרג פופוביץ'.

כזכור, כוכב ברוקלין נטס סיים רק אתמול את עונת ה-NBA שלו, לאחר שהודח בחצי גמר המזרח אחרי משחק שביעי ודרמטי נגד מילווקי באקס. עם זאת, הכתב הבכיר שאמס צ'ראניה מדווח כי הפורוורד הוותיק לא זקוק למנוחה רבה מדי, וגם הקיץ הוא יתרום מזמנו למשימה הלאומית. עבור דוראנט מדובר בהשתתפות שלישית ברציפות באולימפיאדה, כאשר בלונדון 2012 ובריו 2016 הוא היה שותף לזכייה במדליית הזהב. עוד קודם לכן, ב-2010, הוא הוביל את הנבחרת לזכייה באליפות העולם בטורקיה.

גם הפעם, נבחרת ארצות הברית צפויה להיות פייבוריטית ברורה, ועל פי דיווחים שונים, דוראנט צפוי לחבור לשותפו לשעבר בגולדן סטייט ווריורס, דריימונד גרין. כוכבים נוספים שצפויים ליטול חלק במשחקים הם דמיאן לילארד, ג'ייסון טייטום, בראדלי ביל ודווין בוקר, שעדיין נמצא בעיצומה של העונה יחד עם פיניקס סאנס בגמר המערב.

קווין דוראנט במשחקים האולימפיים ב-2016 | Ezra Shaw/Getty Images
עוד באותו נושא: קווין דוראנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי