תהליך כושל: אטלנטה הדיחה את פילדלפיה אחרי 96:103 במשחק 7

טריי יאנג | Tim Nwachukwu/Getty Images

המדורגת ראשונה במזרח שוב נכשלה בפלייאוף והפסידה 4:3 בחצי הגמר האזורי, הקהל שרק בוז בסיום. ההוקס, שלפני שלושה חודשים היו במקום ה-11 בטבלה, ימשיכו למפגש עם מילווקי אחרי ניצחון סנסציוני

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המרשים של פיניקס סאנס על לוס אנג'לס קליפרס, הלילה (בין ראשון לשני) הושלמה תמונת סדרות הגמר האזוריות בפלייאוף ה-NBA לאחר שאטלנטה הוקס השלימה סנסציה ושלחה הביתה את המדורגת ראשונה במזרח, פילדלפיה 76'. הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום החמישי ניצחה בחוץ 96:103 במשחק השביעי והשלימה 3:4 בסדרה, בדרך למפגש עם מילווקי באקס בשלב הבא. דוק ריברס הפסיד משחק 7 רביעי ברציפות והסיקסרס רשמו כישלון נוסף בפלייאוף, אולי הגדול ביותר שלהם בעידן הנוכחי.

רק בחודש מרץ האחרון אטלנטה הייתה במקום ה-11 במזרח עם 14 ניצחונות מתוך 34 משחקים, מה שהביא לפיטוריו של המאמן לויד פירס. תחת נייט מקמילן, שמונה במקומו, "הנצים" פרשו כנפיים תרתי משמע והלילה השיגו את הניצחון הראשון בתולדות המועדון במשחק 7 בפלייאוף, לאחר הפסדים בתשעת הקודמים.

שחקניו של ריברס נוצחו בביתם בפעם השלישית בסדרה, לאחר שבמשחק הראשון פיגרו ב-26 הפרש ובמשחק החמישי שמטו יתרון זהה. הקהל בפילדלפיה ליווה את ירידת השחקנים מהפרקט בשריקות בוז צורמות לאחר ההדחה המאכזבת, שכנראה סתמה את הגולל על "התהליך" המפורסם בקבוצה. כעת, השאלה הגדולה לקראת הפגרה היא האם דריל מורי, מי שמונה לנשיא לענייני כדורסל במועדון ב-2020, יבצע מהפכה ויפרק את הצמד שהיה אמור להוביל את הסיקסרס לגדולה: ג'ואל אמביד ובן סימונס.

אמביד יורד בסיום. התהליך כשל | Tim Nwachukwu/Getty Images

ההוקס ניצחו למרות שטריי יאנג רשם ערב קליעה נוראי, עם מחצית ראשונה בה דייק בזריקה אחת בלבד מתוך 12. הרכז סיים עם 21 נקודות ו-10 אסיסטים, כאשר קווין הרטר הוביל את המנצחת עם 27 נקודות. דנילו גלינארי תרם 17 מהספסל, ג'ון קולינס (16 ריבאונדים) וקלינט קאפלה הוסיפו 14 ו-13 בהתאמה. בפילי, ג'ואל אמביד רשם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים, טוביאס האריס תרם 24 ו-14, סימונס המתרסק זרק רק ארבע פעמים מהשדה וסיים עם 5 נקודות, לצד 13 אסיסטים.

אגב, התוצאה הלילה קבעה כי בפעם השנייה בלבד מאז 1973, אז החלו ב-NBA לדרג את הקבוצות במערב ובמזרח לקראת הפלייאוף, המדורגות ראשונות בכל אזור לא ישחקו בגמרים האזוריים.

קאפלה ויאנג. ההוקס פרשו כנפיים | Tim Nwachukwu/Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי