שיחת הווידאו עם כריס פול, ההשוואה לווריורס וההצגה של בוקר: פיניקס לא עוצרת

דווין בוקר | Kent Smith/NBAE via Getty Images

לאחר ניצחון נוסף ויתרון 0:1 בסדרת גמר המערב, בסאנס מתלהבים מהגארד הצעיר שרשם טריפל דאבל היסטורי ונצפה משוחח עם CP3 דקות ספורות לאחר הישמע הבאזר הסופי. כל הנתונים המדהימים, התגובות והציוצים בפנים

(גודל טקסט)

פיניקס סאנס של השנה היא אחת הקבוצות המרתקות שהיו ב-NBA בזמן האחרון, ועל כך יכול להעיד כל חובב כדורסל ממוצע שעוקב העונה אחרי הליגה הטובה בעולם. לאחר ניצחון נוסף הלילה (בין ראשון לשני), הפעם על לוס אנג'לס קליפרס במשחק הראשון של סדרת גמר המערב, החבורה מאריזונה סופרת כבר שמונה ניצחונות ברציפות בפלייאוף בדרך ליתרון 0:1 בסדרה, מרחק שלושה משחקים בלבד מגמר ה-NBA.

במוקד הניצחון הביתי הלילה עמד איש אחד: דווין בוקר. בהיעדרו של כריס פול שנכנס לבידוד, הגארד הצעיר של הסאנס רשם, אולי, את משחקו הטוב ביותר בקריירה במסגרת הפלייאוף עם טריפל דאבל מטורף שכלל 40 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. גם ברשת לא נשארו אדישים להצגה של הסופרסטאר בהתהוות, ודייויד אולדריג', הכתב המוערך של "האתלטיק", צייץ: "דווין בוקר תמיד היה טוב. הוא פשוט משחק עכשיו בחודש יוני".

"אני לא מבין למה כולם מתנהגים כאילו הם מופתעים", אמר על בוקר חברו לקבוצה, ג'יי קראודר, שהוסיף: "זאת הפעם הראשונה שהוא עושה זאת בשלב הזה, אבל הוא מסוגל לכך. הוא יותר ממסוגל", סיכם. ומה היה לכוכב המשחק עצמו להגיד? "אני אתן לכם לעשות את הדירוגים והחישובים בעצמכם", אמר בוקר, ושידר עסקים כרגיל: "מאז תחילת הפלייאוף אמרתי שהמשחק הבא הוא המשחק הגדול ביותר. אני פשוט יוצא לכל משחק ומנסה לנצח אותו".

דווין בוקר מול רג'י ג'קסון | Christian Petersen/Getty Images

עד כמה המופע של הגארד בן ה-24 היה נדיר? בוקר הפך לשחקן פיניקס הראשון שרושם טריפל דאבל עם 40 נקודות מאז עשה זאת צ'ארלס בארקלי אי שם בשנת 1993. אגב, בצירוף מקרים מדהים, בשני המשחקים המדוברים פיניקס ניצחה באותה תוצאה בדיוק: 114:120.

בסיום המשחק נתפסו בעדשות המצלמה צמד הכוכבים הצעירים של המארחת, דווין בוקר ודיאנדרה אייטון, עושים שיחת וידאו עם חברם לקבוצה כריס פול שנעדר מהמשחק עקב כניסתו לבידוד. בוקר אף נשמע מתלוצץ עם CP3 כשאמר לו: "ראית את 11 האסיסטים שלי הלילה?", באמירה שמעידה על המרקם החברתי המיוחד שנוצר בקבוצתו של מונטי וויליאמס.

כאמור, הניצחון הלילה על הקליפרס היה השמיני ברציפות של הסאנס בפלייאוף, לאחר שרשמו שלושה ברצף נגד הלייקרס כשחזרו מפיגור 2:1 בסדרה נגד האלופה היוצאת אותה הדיחו, ולכך הם הוסיפו סוויפ מרשים על דנבר נאגטס וה-MVP של העונה הסדירה ניקולה יוקיץ'.

האחרונה שרשמה רצף זהה (או ארוך ממנו) הייתה גולדן סטייט ווריורס ההיסטורית של 2016/17, שהגיעה עד לגמר ה-NBA לאחר שלושה סוויפים על יריבותיה בקונפרנס המערבי, וגם שם היא נכנעה פעם אחת בלבד ללברון ג'יימס וקליבלנד קבאלירס. האם זה ייגמר בטבעת בדומה לקרי, דוראנט ושאר הקבוצה ההיא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי