לא רק דוראנט: גם ג'יימס הארדן ישחק בטוקיו. מיטשל סירב

ג'יימס הארדן | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

"המזוקן" יצטרף לחברו בברוקלין נטס בניסיון להוביל את ארצות הברית למדליית זהב רביעית ברציפות במשחקים האולימפיים. לעומתם, כוכב יוטה ג'אז העדיף להישאר בבית ולהתאושש לקראת העונה הבאה וכמוהו גם סטף קרי

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

יממה אחרי שבארצות הברית פורסם שקווין דוראנט יתייצב למשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו וינסה לסייע לנבחרת ארצות הברית לזכות במדליית הזהב בפעם הרביעית ברציפות, הערב (שני) פורסם כי גם חברו לברוקלין נטס, ג'יימס הארדן, ייצא ליפן וייקח חלק במשחקים האולימפיים תחת המאמן גרג פופוביץ'.

מאז שאיבדה את מדליית הזהב ב-2004, נבחרת ארצות שבה לגישת את ה"דרים טים", כך שהיא מגיעה למשחקים כל ארבע שנים עם סגל שכולל את השחקנים הטובים בעולם. ייתכן שמה שהוביל את הארדן להצטרף לדוראנט ולנבחרת ארצות הברית הוא ההדחה המוקדמת של ברוקלין נטס בחצי גמר המזרח למילווקי באקס בתום משחק שביעי ומכריע שניפץ את החלומות של הנטס לזכות באליפות.

לעומת זאת, מי שפורסם כי סירב לצאת ליפן ולהשתתף במשחקים האולימפיים הוא דונובן מיטשל – כוכב יוטה ג'אז שסיימה את דרכה בחצי גמר המערב כשנכנעה לאחר שישה משחקים ללוס אנג'לס קליפרס, על אף שבעונה הסדירה היו עם המאזן הטוב ביותר. נטען כי מיטשל הודה על ההזמנה, אולם העדיף לנצל את הזמן למנוחה ולהתאוששות לקראת עונת 2021/22. גם סטף קרי, כוכב גולדן סטייט, ככל הנראה לא ייענה להזמנה ולא ייקח חלק במשחקים בטוקיו.

על פי הדיווחים, בנוסף להארדן ולדוראנט גם דריימונד גרין, דמיאן לילארד, ג'ייסון טייטום, בראדלי ביל ודווין בוקר, שעדיין נמצא בעיצומה של העונה יחד עם פיניקס סאנס בגמר המערב, יהיו חלק מה"דרים טים".

ג'יימס הארדן, קווין דוראנט | Sarah Stier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי