לא ייאמן: אלי אופ של אייטון עם הבאזר העלה את פיניקס ל-0:2 על ל.א קליפרס

דיאנדרה אייטון מנצח את ל.א קליפקס | Christian Petersen/Getty Images

משחק ענק בגמר המערב הסתיים ב-103:104 הכי דרמטי שיש לזכות המארחת, שהסנטר שלה סיים עם דאבל-דאבל וקלע בתרגיל מדהים כשנשארו 0.7 על השעון. פול ג'ורג' החטיא פעמיים מהקו שניות קודם לכן, שיא קריירה לפיין

(גודל טקסט)

פיניקס סאנס עלתה ליתרון 0:2 בגמר המערב מול לוס אנג'לס קליפרס, לאחר שהלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחה 103:104 מטורף לגמרי.

כבר פעמיים תוך שניות בודדות שנראה היה שהיא תרד מנוצחת: תחילה דווין בוקר איבד כדור, שנייה אחר כך פול ג'ורג' החטיא פעמיים מקו העונשין כשהשעון הראה 8.2 שניות לסיום וניסיון של מיקל ברידג'ס להכריע את המשחק בשלשה על הבאזר הסתיים בכדור חוץ, בתרגיל ענק לדיאנדרה אייטון והסנטר קלע והותיר לקליפרס 0.7 מאיות בלבד – מזה כבר אי אפשר היה לחזור. כעת הסדרה עוברת ללוס אנג'לס, שתצטרך למחוק פיגור כפול.

במשחק הראשון היה זה דווין בוקר שעם טריפל דאבל ראשון בקריירה הוביל את הסאנס ל-114:120 דרמטי ואילו הלילה הוא נעצר היטב וקלע רק 5 מ-16 מהשדה (!). אמנם בוקר הגיע ל-20 נקודות, כולל סל שקבע מהפך בדקה האחרונה, אבל בנוסף ל-5 אסיסטים גם איבד כדור במהלך האחרון ורשם בסך הכל 7 איבודים במשחק. כריס פול עדיין לא חזר מבידוד ובלעדיו היה קשה לסאנס במיוחד, אלא שמכולם את האחריות לקחו קמרון פיין שקלע 29 נקודות ומסר 9 אסיסטים וכמובן הסנטר דיאנדרה אייטון, שרשם דאבל-דאבל של 24 נקודות ו-14 ריבאונדים כולל אותו סל ניצחון באליופ מדהים. גם שחקני הספסל קמרון ג'ונסון ודריו סאריץ' סייעו עם 11 נקודות כל אחד, מה שלא הספיק בסופו של דבר.

אייטון חוגג. ניצחון דרמטי במיוחד | Christian Petersen/Getty Images

מנגד, קוואי לאונרד הפצוע שוב לא יכול היה לעמוד לרשות טיירון לו ולוס אנג'לס קליפרס ופול ג'ורג' ניסה לקחת עליו את המשחק ואמנם קלע 26 נקודות, אבל רשם רק 1 מ-8 מחוץ לקשת ו-5 מ-10 מקו העונשין – כולל שתי החטאות רצופות כשנותרו 8.2 שניות לסיום. רג'י ג'קסון הוסיף 19 נקודות, בעוד מרקוס מוריס שהיה בספק אמנם שותף 25 דקות, אבל קלע רק 3 זריקות מ-11 וסיים עם 7 נקודות בלבד. איביצה זובאץ בלט עם 14 נקודות וחסימה ענקית בדקת הסיום, אבל גם זה לא הספיק.

דווין בוקר ושחקני פיניקס | Christian Petersen/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי