פול עשוי לחזור למשחק 3, בוקר על סל הניצחון: "כבר ראיתי את הסרט הזה"

דיאנדרה אייטון | Christian Petersen/Getty Images

פיניקס סאנס גברה 103:104 מטורף על לוס אנג'לס קליפרס ועלתה ל-0:2 בגמר המערב, הכוכב סיפר מה אמר ליריביו על התרגיל שבוצע במאיות האחרונות. וגם: ההתלהבות מאייטון, חזרת הרכז מקורונה והגיבוי שקיבל פול ג'ורג'

(גודל טקסט)

זה היה כמעט כנגד כל הסיכויים, אבל פיניקס סאנס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) 103:104 את לוס אנג'לס קליפרס ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת גמר המערב. פיניקס נכנסה לדקות הסיום כשהיא ביתרון, אבל פול ג'ורג' קלע שש נקודות רצופות בדקה האחרונה, איביצה זובאץ רשם חסימה גדולה, דווין בוקר איבד כדור קריטי וגם מיקל ברידג'ס החטיא שלשה כמעט עם הבאזר, אבל אחרי כל זה הגיע דיאנדרה אייטרון ובאליופ עם הבאזר נכריע את ההתמודדות.

הסדרה כעת עוברת לעיר המלאכים ואם פיניקס תצליח לנצח לפחות את אחד מהם, היא בהחלט תהיה בעמדה אדירה כדי לחזור לסדרת גמר לראשונה מאז 1993. אם הסאנס צריכים עוד סיבה לאופטימיות, אז כריס פול שנמצא בבידוד עשוי לחזור למשחק השלישי שייערך בלילה שבין חמישי לשישי. נכון לשעה זו, כך פורסם בארה"ב, פיניקס עדיין לא יודעת אם זה יקרה, אבל בקבוצה אופטימיים בנוגע לאפשרות שישוחרר לאחר כשבוע לאור העובדה שהוא קיבל חיסון נגד קורונה.

לאחר המשחק הבהיר בוקר כי למרות כל הטעויות בדקת הסיום, הוא וחבריו האמינו בניצחון עד השנייה האחרונה – כפי שגם הוכיחו: "האמנו שיש סיכוי לנצח, במאת האחוזים האמנו", אמר הכוכב שנפגע באפו ואישר כי יעבור צילום ונראה כי לפחות בתקופה הקרובה ישחק עם מסכה על פניו.

בוקר מדמם. יעבור צילום וצפוי לעטות מסכה | Christian Petersen/Getty Images

כשנשאל בוקר על השיחה שלו עם רג'ון רונדו בזמן שצוות השיפוט בחן אם אליופ הניצחון של אייטון חוקי, השיב: "אמרתי לו שכבר ראיתי את הסרט הזה" וכמובן התכוון לכך שכבר ראה את טייסון צ'נדלר מבצע מהלך דומה בעבר, בדצמבר 2017 ממסירה של דראגן בנדר כשנותרו 0.6 מאיות לסיום. המאמן מונטי וויליאמס, קצת בניגוד לבוקר, הודה שהיה פחות רגוע: "התפללתי, כל החולצה שלי רטובה מהלחץ".

בזמן שדווין בוקר היה במשחק פושר למדי, על אף שקלע 20 נקודות, מי שהוביל את הסאנס לניצחון היה הסנטר דיאנדרה אייטון, שקלע 22 נקודות ולקחת 14 ריבאונדים, אבל מעל הכל קלע סל ניצחון כשנותרו 0.7 מאיות לסיום. כוכבי NBA רבים יצאו מגדרם ברשתות החברתיות, כולל כריס פול ששיבח את מאמנו: "מהלך גדול של המאמן מונט!!!!!!!", צייץ CP3.

אייטון הצטנע ואמר בסיום: "זה המהלך הגדול בקריירה שלי, אבל הסל הוא כולו של ג'יי קראודר שמסר לי ושל דווין בוקר שחסם עבורי. לא ידעתי אם הסל נחשב ולא רציתי לחגוג יותר מדי, אבל אני שמח ונותן מעצמי 150 אחוז. המאמן תכנן מהלך גדול והוא והחברים לקבוצה הראו שהם סומכים עליי".

ומה באשר לצד המנוצח? קוואי לאונרד עדיין פצוע ולא ברור מתי ישוב, כך שאת האחריות לקח על עצמו פול ג'ורג'. לצערו, על אף שקלע שש נקודות רצופות בדקה האחרונה, הוא גם החטיא שתי זריקות עונשין כשנותרו 8.2 שניות בלבד לסיום – וניתן לומר שאילו היה קולע את שתי הזריקות, קליפרס לכל הפחות לא הייתה מפסידה בתום הזמן החוקי.

המאמן טיירון לו אמר להגנת ג'ורג': "הוא בסדר גמור, זה חלק מהמשחק. החבר'ה יודעים שבלעדיו בכלל לא היינו יכולים להישאר בתמונה עד הרגע האחרון. לא היו לנו פתרונות לקמרון פיין (שיא קריירה של 29 נקודות), המהירות שלו פשוט הרגה אותנו".

פול ג'ורג' | Christian Petersen/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי