המחליף של סטיבנס: אימה אודוקה יאמן את בוסטון סלטיקס

אימה אודוקה | Steven Ryan/Getty Images

מי שקודם לתפקיד הנשיא לענייני כדורסל בחר בעוזר המאמן של ברוקלין בעונה החולפת, בהמלצתם של טייטום, בראון וסמארט ששיחקו תחתיו ב-2019 בנבחרת ארה"ב. שחקן העבר בן ה-43 עבד גם בסן אנטוניו ובפילדלפיה

(גודל טקסט)

בוסטון סלטיקס ממשיכה לעשות שינויים לקראת עונת ה-NBA הבאה. לפי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, הירוקים סיכמו עם מאמן חדש וצפויים להודיע בקרוב על החתמתו באופן רשמי: מדובר באימה אודוקה, מי ששימש כאחד העוזרים של סטיב נאש בברוקלין נטס בעונה החולפת. גם דווין האם וצ'ונסי בילאפס, עוזרי המאמן של מילווקי באקס ולוס אנג'לס קליפרס בהתאמה, היו מועמדים לאמן את הקבוצה ממסצ'וסטס, אך זו בחרה בסופו של דבר בשחקן העבר ששיחק בליגה הטובה בעולם במשך שבע שנים.

אודוקה יחליף כמובן את בראד סטיבנס, מי שאימן את הסלטיקס מאז 2013 וקודם לאחרונה לתפקיד הנשיא לענייני כדורסל. על פי הדיווח, מי שהמליצו בחום על המאמן המיועד הם כוכבי בוסטון, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון ומרקוס סמארט, ששיחקו תחתיו בנבחרת ארצות הברית באליפות העולם ב-2019, אז אודוקה שימש כעוזרו של גרג פופוביץ'.

עוד נטען כי סטיבנס העריך את אודוקה בזכות הניסיון העשיר שלו כעוזר מאמן. האמריקאי ממוצא ניגרי, בן ה-43, היה מועמד לקבוצות נוספות ב-NBA. בעבר עבד לצד פופוביץ' במשך שבע עונות בסן אנטוניו ספרס, בה גם היה שחקן במשך שלוש עונות. ממנה עבר לפילדלפיה 76' והצטרף לצוות של ברט בראון, לפני שהגיע כאמור לברוקלין נטס בעונת 2020/21.

מעניין יהיה לראות האם המאמן החדש ידריך את ים מדר, שזכויותיו שייכות לסלטיקס ועל פי דיווח שפורסם מוקדם יותר היום, עשוי להיות מגויס על ידי הקבוצה לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי