הישג חסר תקדים ליאנג: "תמיד אהבתי לשחק בחוץ"

טריי יאנג | Stacy Revere/Getty Images

כוכב ההוקס הפך לראשון איי פעם שרושם לפחות 45 נק' ו-10 אס' בגמר אזורי וסחט שבחים מלברון, לילארד ופול פירס. לאחר המשחק אמר: "לקבוצה הזו אין גבול, ראיתי כל סוג של הגנה". הולידיי מתוסכל: "הכל הלך לו"

(גודל טקסט)

בארה"ב נהנו מכל שנייה של טריי יאנג על הפרקט. כוכב אטלנטה הוקס נתן הצגה ב-113:116 על מילווקי באקס והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בגמר המזרח. הוא רשם 48 נק', 11 אס' ו-7 ריב'. עבורו מדובר בשיא קריירה בפלייאוף והוא היה רחוק רק שתי נק' מהשוואת שיא שחקן אטלנטה בפלייאוך – דומניק ווילקינס ובוב פטיט קלעו 50 נק'. עוד הישג חסר תקדים שרשם: יאנג הוא השחקן הראשון שבגמר אזורי רשם לפחות 45 נק' ו-10 אס'.

לא מעט זמן רכז אטלנטה סומן כפחות טובה מלוקה דונציץ'. הלילה הוא הפך לשחקן השני הכי צעיר (בן 22 ו-227 ימים) שבפלייאוף קולע למעלה מ-45 נק' ומחלק 10 אס'. הסלובני הוא הראשון, והוא עשה זאת בגיל 22 ו-98 ימים. כוכבי על כמו לברון ג'יימס ודמיאן לילארד צייצו לאחר המשחק בשבחו ופול פירס שחקן העבר קבע נחרצות: "הוא הגארד הטוב בליגה".

ג'רו הולידיי מהבאקס היה מתוסכל כשניסה לשמור עליו: "זה קשה, נראה שהכל הולך לו ואין לך מה לעשות. יאניס אנטטקומפו שלקח את המשימה על גבו בשלב מאוחר יותר במשחק, אמר: "עלינו לעשות עבודה הרבה יותר טובה סביבו. הוא קולע במתפרצות והביטחון שלו נבנה לאט לאט. אתה צריך להיות יותר פיזי מולו", אמר אנטטוקומפו. "אבל בסופו של יום, היו לו 48 נק', הוא שחקן נהדר וזה היה נראה כאילו כל זריקה היא כמו אגרוף. אני חושב שהקטע המתסכל ביותר במשחק היה הריבאונד ההתקפי, היו לנו שלושה ברציפות או משהו כזה ".

יאנג לא התרגש, הוא נהנה מהאתגר: "מאז שלמדתי בחטיבת הביניים תמיד אהבתי לשחק מול קהל יריב וקבוצה יריבה במשחק חוץ. זה עדיין מרגיש שאתה באמת רק עם הקבוצה שלך ורק הם שם. אני חושב שזה מאחד את כל הקבוצה למען המטרה". הוא החמיא לקבוצתו: "זה בדיוק כמו שחלמתי כשהגעתי לליגה כרוקי צעיר. לקבוצה הזו אין גבול, אפשר להגיע הכי רחוק שיש כל עוד נאמין אחד בשני".

"ראיתי כמעט כל סוג של הגנה", אמר הכוכב כשנשאל האם היה מופתע מהמרחבים שמצא נגד ההגנה של מילווקי. "זה באמת רק להבין איזה סוג של הגנה הם מראים באותו הלילה, אז אני לא מופתע. אני רק מנסה להבין איך הם עומדים לשמור ולקבל את החלטה הנכונה".

טריי יאנג, יאניס אנטטוקומפו | Patrick McDermott/Getty Images

נייט מקמילן התמוגג מכל רגע: "הוא תמיד האמין בעצמו, היה אגרסיבי והמשיך לקחת את הזריקות והלילה במשחק הזה הן גם נכנסו. הוא אחד השחקנים הטובים בליגה, בוודאי, אין לו חולשות בהתקפה. הוא קרא היטב את ההגנה שמולו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי