הכל פתוח: הקליפרס גברו על פיניקס וצימקו ל-2:1 בגמר המערב

כריס פול, פול ג'ורג' | Harry How/Getty Images

זה לא הולך להיגמר בקרוב. הקבוצה של טיירון לו, בכיכובו של פול ג'ורג' (27 נק', 15 ריב', 8 אס'), חזרה לעניינים בסדרה אחרי שני ההפסדים ורשמה 92:106 על הסאנס. כריס פול חזר

(גודל טקסט)

המשחק השלישי בגמר במערב היה קצת פחות צמוד מקודמיו. אחרי שבשני המשחקים הראשונים פיניקס ניצחה את לוס אנג'לס קליפרס, כולל 103:104 מטורף לגמרי במשחק האחרון, הקבוצה של טיירון לו הצליחה הבוקר (שישי) לצמק להשיג ניצחון ראשון בסדרה ולצמק ל-2:1, זאת כאשר ניצחה 92:106.

הקליפרס נהנו מערב גדול של פול ג'ורג', שסיים את המשחק עם 27 נקודות, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. רג'י ג'קסון הוסיף עוד 23 נק' עבור המנצחת. דיאנדרה אייטון הוליך את רשימת הקלעים של פיניקס עם 18 נק' (ו-9 ריב'). כריס פול חזר לשחק אחרי שיצא מבידוד והחמיץ את שני המשחקים הראשונים וסיים עם 15 נק' ו-12 אס'.

הקליפרס הובילו לאורך רוב הרבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 21:29. הרבע השני היה הרבה יותר הפכפך, עם נדנדת נקודות, כאשר שתי הקבוצות החזיקו ביתרון לעתים ואף אחד לא הצליחה להגדיל את ההפרש ליותר מ-6. למחצית, הסאנס ירדו ביתרון 46:48.

פול ג'ורג' | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

ואז הגיע הרבע השלישי הגדול של הקבוצה מלוס אנגל'ס, שהסתיים ב-69:80. ריצת 3:21 נהדרת שינתה את המשחק לחלוטין והבהירה לאיזה כיוון הוא הולך, כאשר הקליפרס נכנסו למומנטום נהדר ולא איבדו את היתרון עד לסיום. לאורך רוב הרבע הרביעי ההפרש היה דו ספרתי עד לסיום השמח של הקליפרס, ששוב לא ויתרו בפיגור 2:0.

עוד באותו נושא: כריס פול, פול ג'ורג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי