מילווקי דרסה 91:125 את אטלנטה ואיזנה ל-1:1 בגמר המזרח

יאניס אנטטוקומפו | Patrick McDermott/Getty Images

אחרי שאיבדו את הביתיות, הבאקס הביסו את ההוקס והשוו את תוצאת הסדרה בזכות ערב קליעה מוצלח, שהפך את המחצית השנייה לכזו ששוחקה לפרוטוקול. 25 נקודות לאנטטוקומפו, יאנג קלע 15 בלבד ואיבד 9 כדורים

(גודל טקסט)

אחרי שאטלנטה הוקס גבנה את הביתיות בפתיחתה של סדרת גמר המזרח, מילווקי באקס התייצבה הלילה (בין שישי לשבת) למשחק השני ודאגה לאזן ל-1:1 בצורה הכי משכנעת שיכולה להיות. יאניס אנטטוקומפו וחבריו דרסו 91:125 את המדורגת חמישית בחוף המזרחי, כאשר המחצית השנייה שוחקה לפרוטוקול בלבד. הקבוצה של נייט מקמילן עדיין תחזור הביתה כשהיא בעמדת יתרון, אך שחקניו של מייק בודנהולזר בהחלט הזכירו מי כאן המועמדת לאליפות ה-NBA.

האורחת הצליחה להישאר בתמונה רק ב-12 הדקות הראשונות, אבל ברבע השני נעצרה על 17 נקודות בלבד בעוד מילווקי קלעה 43 ופתחה פער של 30 נקודות, שהספיק כדי לשייט לניצחון המוחץ, כשברבע האחרון שתי הקבוצות העניקו מנוחה לכוכבים. הבאקס סיימו עם 52.1% מהשדה ובכך חצו את רף ה-50% לראשונה בפלייאוף הנוכחי.

כל שחקני המארחת עלו על הלוח מלבד ג'סטין ג'קסון, כאשר אפילו מיודענו אלייז'ה בראיינט קיבל 11 דקות וקלע בהן 2 נקודות לצד 4 ריבאונדים. את הקלעים הוביל אנטטוקומפו עם 25, ג'רו הולידיי הוסיף 22, ברוק לופז תרם 16 וכריס מידלטון היה יחסית רגוע הפעם, עם 15 בסך הכל.

יאניס מרחף לעוד שתי נקודות | Stacy Revere/Getty Images

בצד השני, טריי יאנג שהדהים במשחק הראשון עם 48 נקודות, נעצר הפעם על 15 בלבד ואיבד 9 כדורים, כשהוא מדייק רק בזריקה אחת מחוץ לקשת מתוך שמונה ניסיונות. אף שחקן אחר של אטלנטה לא קלע יותר ממנו: דנילו גלינארי סיפק 12 נקודות, ג'ון קולינס וקאם רדיש הוסיפו 11 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי