לבקשת לילארד: צ'ונסי בילאפס ימונה למאמן פורטלנד

צ'ונסי בילאפס | Sarah Stier/Getty Images

דיווח: שחקן העבר בן ה-44, שיחסיו עם הכוכב הבכיר של הטרייל בלייזרס מצוינים, יעזוב את עמדת עוזר המאמן בלוס אנג'לס קליפרס החל מהעונה הבאה ויחליף את טרי סטוטס שפוטר בתחילת החודש

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס עדיין נאבקת במטרה לזכות באליפות ה-NBA, אך עוזר המאמן שלה, צ'ונסי בילאפס, כבר יודע שבעונה הבאה, הוא יהיה בקבוצה אחרת. בארצות הברית דווח הלילה (בין שישי לשבת) כי בילאפס יהפוך למאמן הראשי של פורטלנד טרייל בלייזרס ויתפוס את המשבצת שפינה טרי סטוטס, אשר פוטר בתחילת החודש בעקבות ההדחה בסיבוב הראשון בפלייאוף.

בילאפס, שחקן העבר בן ה-44, מגיע לבלייזרס לבקשתו של הכוכב הבכיר בקבוצה, דמיאן לילארד. ב-ESPN נכתב כי השניים ביחסים טובים מזה זמן רב ושוחחו בתדירות גבוהה במהלך החיפושים של אנשי פורטלנד אחר מאמן חדש.

הנשיא לענייני כדורסל של הבלייזרס, ניל אולשיי אשר מוביל את המגעים מול נציגיו של המאמן המיועד, מכיר את בילאפס מצוין מאז שהאחרון שיחק במדי הקליפרס במשך שתי עונות בין 2011 ל-2013, בזמן שאולשיי כיהן כמנהל המקצועי בקבוצה מלוס אנג'לס. עוד צוין בידיעה כי מקבל ההחלטות בפורטלנד מחזיק מבילאפס "אחד המנהיגים הכי טובים שהוא פגש מעולם ב-NBA".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי