יאניס מחכה לשריקות הבוז באטלנטה אחרי הניצחון: "נהנה מכל רגע"

יאניס אנטטוקומפו, ג'ון קולינס | Stacy Revere/Getty Images

היווני מביט קדימה אחרי שמילווקי הביסה את אטלנטה 91:125 והשוותה ל-1:1 בסדרה: "ההפסד במשחק הראשון לא היה סוף העולם. נהנים להיות בגמר האזורי". הולידיי נטרל את יאנג שלקח אחריות: "זה עליי, נצטרך להתאושש"

(גודל טקסט)

אחרי שהופתעה במשחק הראשון בגמר המזרח, מילווקי באקס התעשתה במהרה והביסה את אטלנטה הוקס 91:125 במשחק השני בסדרה. שתי הקבוצות עוברות כעת לאולם של ההוקס כשהן בשיוויון 1:1, אך המומנטום הוא אצל הבאקס לאור המשחק החד צדדי שהתרחש הלילה (בין שישי לשבת). הרבע בו הבאקס הציגו יכולת של אלופה היה הרבע השני. באותן 12 דקות מילווקי קלעה 43 נקודות, לעומת ה-45 שאטלנטה קלעה בכל המחצית. המארחים יצאו לריצת 0:20 במהלך הרבע, ניצחו אותו 17:43, וסיימו את המחצית ביתרון 45:77 עצום.

מי ששוב פעם מילא את דפי הסטטיסטיקה הוא כמובן יאניס אנטטוקמפו, שקלע 25 נקודות, הוסיף תשעה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים – כל זאת ב-29 דקות בלבד. אחרי המשחק הכוכב היווני אמר כי "הייתי רגוע אחרי ההפסד במשחק הראשון, זה לא היה סוף העולם. אני סומך על חבריי לקבוצה וידענו מה אנחנו צריכים לעשות. הייתה תחושת דחיפות לקראת המשחק אבל אנחנו צריכים ליהנות מהעובדה שאנחנו כאן בגמר האזורי. עבדנו קשה כדי להיות אחת מארבע האחרונות".

אנטטוקומפו ידוע כאחד שמתעכב כשהוא נמצא על קו העונשין, ובמהלך הפלייאוף הנוכחי אוהדי היריבות ספרו את השניות עד שזרק. הכוכב היווני התכונן לקראת שני משחקי החוץ הקרובים, ונדמה שהוא מצפה בקוצר רוח לספירת השניות של אוהדי אטלנטה: "יש משהו כיף במשחקי החוץ כשכולם שורקים לך בוז וכולם סופרים את השניות עד שאני זורק את זריקות העונשין. אני נהנה מכל רגע. אי אפשר אף פעם לקחת משהו כמובן מאליו".

אחת מנקודות המפתח בסדרה בין הקבוצות הינה קרב הגארדים בין טריי יאנג לג'רו הולידיי. כאשר הבאקס הביאו את הולידיי בקיץ בטרייד מניו אורלינס, הם ייעדו אותו להיות האיש שיעצור את הגארד הבכיר של הקבוצה היריבה: בין אם זה ג'יימס הארדן או קיירי אירווינג בסדרה הקודמת מול ברוקלין נטס ובין אם זה יאנג בסדרה הנוכחית. אחרי שרכז ההוקס התפוצץ עם 48 נקודות במשחק הראשון, הפעם הוא נעצר על 15 נקודות, וחמור מכך, איבד לא פחות מתשעה כדורים.

"אני חושב ששיחקתי חכם יותר הפעם מאשר במשחק הראשון", הודה הולידיי, שתרם גם בצד ההתקפי עם 22 נקודות. לעומתו, יאנג שסחט עבירה אחת בלבד לעומת תשע במשחק הראשון, לקח אחריות על התבוסה הקשה ועל התצוגה החלשה מבחינה אישית וקבוצתית: "זה עליי. אני לוקח אחריות מלאה על מה שקרה ואני צריך להיות טוב יותר בשמירה על הכדור. הם שיחקו יותר אגריסיבי הפעם, והרבה פעמים זה תלוי אם השופטים מאפשרים להם לשחק ככה. אם הם נותנים להם להיות אגרסיביים, זה מה שהם יהיו, אך אם הם ישרקו לעבירות זה היה נראה אחרת. זה פשוט אחד מאותם משחקים שלפעמים קורים. חבל שזה קרה הלילה, אבל נהיה חייבים להתאושש".

ג'רו הולידיי שומר על טריי יאנג | Patrick McDermott/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי