סוער בפורטלנד: לילארד יעזוב למרות שבילאפס מונה למאמן?

דמיאן לילארד | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

דיווח: לאחר שהאוהדים תקפו אותו על מעורבותו בהחתמת המאמן שהואשם באונס בעבר, ובשל הכישלון של הבלייזרס לבנות סביבו סגל לאליפות, הכוכב שטוען כי לא היה לו חלק במינוי עשוי לדרוש טרייד

(גודל טקסט)

כפי שהיה צפוי אחרי ששלשום (שבת) דווח על הגעתו לסיכום, צ'ונסי בילאפס מונה הלילה באופן רשמי למאמן פורטלנד טרייל בלייזרס. אלא שזהו לא הסיפור המרכזי בקבוצה מאורגון בשעות האחרונות. על אף שלפי הפרסומים המינוי הגיע לבקשתו של הכוכב הבכיר, דמיאן לילארד, העיתונאי כריס היינס שמקורב מאוד לרכז דיווח כי הוא בכל זאת עשוי לדרוש מעבר בטרייד לקבוצה אחרת.

במשך תשע העונות שלו בקריירה, לילארד נשאר נאמן לפורטלנד שבחרה אותו בדראפט 2012 והפריד את עצמו מה"טרנד" הנהוג כיום ב-NBA, שבו מספר כוכבים גדולים מאחדים כוחות במטרה לזכות באליפות, ללא כל זיקה לקבוצות.

עם זאת, היינס טען בדיווח שלו כי חוסר היכולת של המועדון לבנות סביבו קבוצה שתהיה מסוגלת להתחרות על האליפות, בנוסף לביקורות החריפות מצד האוהדים על מעורבותו במינויו של בילאפס, בשל ההאשמות באונס נגד המאמן ב-1997, עלולות "לדחוק את לילארד אל מחוץ לבלייזרס". בידיעה שפורסמה ב"יאהו" טען היינס כי השחקן לא נטל חלק במשא ומתן עם בילאפס, זאת על אף שב-ESPN נכתב שלשום כי לילארד היה זה שקרא לראשי המועדון להחתים את מי שמשמש כיום כעוזר המאמן בלוס אנג'לס קליפרס.

כך או כך, עבור "מיסטר ביג שוט", שחקן העבר בן ה-44, זו תהיה הפעם הראשונה כמאמן ראשי בליגה הטובה בעולם. בילאפס יחליף על הקווים את טרי סטוטס, שפוטר בתחילת החודש בעקבות ההדחה של פורטלנד בסיבות הראשון בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי