"זוזו ותנו לו את הכדור": התהלבות בבאקס אחרי המופע של מידלטון

כריס מידלטון | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מילווקי עלתה ל-1:2 על אטלנטה בגמר המזרח אחרי שהכוכב צלף 38 נקודות. אנטטוקומפו: "הוא סחב את הקבוצה, זה היה לא ייאמן". מידלטון שחזר סטטיסטיקה היסטורית וקלע יותר מההוקס ברבע האחרון. יאנג נפצע ויעבור MRI

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה את המשחק הראשון בסדרה והתפוצצה במשחק השני, מילווקי באקס השיבה לעצמה הלילה (בין ראשון לשני) את יתרון הביתיות בגמר המזרח כאשר גברה 102:113 על אטלנטה הוקס ועלתה ל-1:2 בסדרה. כעת, היא רחוקה שני ניצחונות מגמר NBA ראשון מאז 1974. אז, באמצע שנות השבעים, מי שהובילו את הבאקס היו שניים מגדולי המשחק – קארים עבדול ג'באר ואוסקר רוברטסון. היום, הצמד שמוביל את הקבוצה מוויסקונסין כולל את יאניס אנטטוקומפו וכריס מידלטון, שלהט הלילה עם 38 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

יחד עם שש השלשות שצלף, מידלטון הפך לשני בתולדות הבאקס שרושם בפלייאוף שורה סטטיסטית של לפחות 30 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 שלשות. הראשון שעשה זאת? מידלטון בעצמו. בנוסף, הפורוורד/גארד הוביל את קאמבק של האורחת ברבע האחרון עם 20 נקודות, כאשר כל שחקני אטלנטה קלעו 17 בלבד.

מידלטון הסביר בפשטות את המופע שסיפק ברבע המכריע: "ברגע שקלעתי פעמיים ברצף, אמרתי לעצמי להמשיך ולמצוא זריקות בידיעה שיהיו להן סיכוי טוב להיכנס". לאחר מכן, הוא סיפר על המפתח להצלחה של הקבוצה שלו: "הקבוצה שלנו מאוד לא אנוכית. אם למישהו הולך טוב, הכדור הולך אליו. לפעמים זה אני, לפעמים זה יאניס ולפעמים זה ג'רו הולידיי. לכולנו יש תחושה טובה לגבי מי הכי טוב באותו רגע, למי יש את המאצ'אפ הטוב ביותר ומי יכול ליצור את המצב הטוב ביותר".

כפי שאמר מידלטון, מי שרגיל לגנוב את ההצגה פעמים רבות ולהיות הכוכב הראשי הוא חברו לקבוצה, יאניס אנטטוקומפו. הפעם, היווני שמח להעניק את התפקיד לחברו והחמיא לו אחרי הניצחון החשוב:"מה שראיתי היום היה פשוט לא ייאמן. הוא סחב את הקבוצה בסיום. הוא בא בגישה של 'תמסרו לי את הכדור' וזה מה שעשינו. אנחנו יודעים מתי הוא רוצה את הכדור וזה היה הרגע הזה. כולנו אמרנו 'זוזו מהדרך ותנו לו את הכדור'. אני סומך על כריס, אם הוא רוצה את הכדור, הוא מקבל אותו, זה פשוט. זה מה שאנחנו צריכים ממנו: להיות אגרסיבי ולהשתלט על משחקים".

בינתיים, לצד הפיגור בסדרה, באטלנטה מודאגים מהפציעה של טריי יאנג. הרכז הצעיר נפגע בקרסול לקראת סיום הרבע השלישי וירד לחדר ההלבשה, אך הוא כן הצליח לשוב ולשחק ברבע האחרון. שחקן השנה השלישית יעבור בדיקת MRI שלאחריה מצבו יתבהר. בכל אופן, הוא מתכנן לשחק במשחק הרביעי, אותו ההוקס זקוקים לנצח כדי לשמור לעצמם אפשרות מעשית להדהים את הבאקס ולהעפיל לגמר ה-NBA: "כרגע כואב לי וזה מתסכל", אמר יאנג, "קיבלתי טיפול ואני אקבל עוד בבוקר. לא הייתי יכול לשחק מהר כפי שרציתי, וכשניסיתי זה כאב".

טריי יאנג אחרי הפציעה | Todd Kirkland/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי