אנטטוקומפו נפצע, אטלנטה ניצחה את מילווקי והשוותה ל-2:2

יאניס אנטטוקומפו נפצע | Kevin C. Cox/Getty Images

כוכב הבאקס נפגע ברגלו במהלך ניסיון חסימה, נאנק מכאבים ונטש את הפרקט ברבע השלישי, ההוקס שחסרו את טריי יאנג ניצלו זאת כדי להביס 88:110 ולמחוק את הפיגור בו היו בגמר המזרח. וויליאמס ובוגדנוביץ' בלטו

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך למהפך בגמר המזרח ב-NBA? הלילה (בין שלישי לרביעי) נרשמה דרמה גדולה באטלנטה, כאשר כוכב מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו, נפגע ברגלו בתחילת הרבע השלישי, ירד מהפרקט כשהוא נאנק מכאבים וכמובן לא חזר לשחק. בלעדיו, ההוקס, על אף שחסרו את כוכבם, טריי יאנג, ניצחו בקלות 88:110, השיגו ניצחון שני ברציפות כדי להשוות את הסדרה ל-2:2 ואם היווני לא יחזור למשחקים הבאים – הם בהחלט הופכים לפייבוריטים להעפיל לגמר.

אנטטוקומפו נפגע אמנם כשקבוצתו פיגרה 62:52 כשנותרו שבע דקות לסיום הרבע השלישי, אבל בלעדיו הקבוצה קלעה עוד 10 נקודות בלבד עד סוף הרבע לעומת 25 של אטלנטה, מה שהעיד על הפערים העצומים ביכולת הבאקס עם ה"גריק פריק" ובלעדיו. הוא נפצע בניסיון לחסום את קלינט קאפלה שהסתיים בנחיתה לא טובה על רגלו השמאלית ובשלב זה כמובן שלא ידועה חומרת הפגיעה ואם הוא יוכל לשוב להמשך הסדרה.

אטלנטה הוקס חסרה אמנם את הכוכב שלה טריי יאנג, אבל לו וויליאמס עם 21 נקודות (7 מ-9 מהשדה) ו-8 אסיסטים הוביל את קלעיה וגם בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 20 נקודות וגם חטף ארבעה כדורים. 15 נקודות קלעו גם קווין הורטר וקאפלה.

בצד המנוצח, אנטטוקומפו קלע 14 נקודות ב-24 הדקות שלו על הפרקט ואת קלעי הקבוצה הובילו ג'רו הולידיי וכריס מידלטון עם 19 ו-16 נקודות בהתאמה. מילווקי קלעה 8 שלשות מ-39 ניסיונות, רק 20.5 אחוז הצלחה מחוץ לקשת.

יאניס אנטטוקומפו מדדה החוצה | y Kevin C. Cox/Getty Images
טריי יאנג | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי