מריחה גמר: מילווקי ניצחה 112:123 את אטלנטה ועלתה ל-2:3

ברוק לופז, כריס מידלטון | Patrick McDermott/Getty Images

הבאקס יגיעו לגמר ה-NBA לראשונה מאז 1974? ללא יאניס הם הצליחו לרשום ניצחון חשוב במשחק החמישי בגמר המזרח, בו לא פיגרו אפילו פעם אחת. 33 לברוק לופז, מידלטון היה רחוק 2 אסיסטים מטריפל דאבל

(גודל טקסט)

מילווקי מתקרבת לגמר NBA ראשון מאז 1974. הבאקס עלו הלילה (בין חמישי לשישי) ל-2:3 בסדרת גמר המזרח, כאשר ניצחו 112:123 את אטלנטה. המשחק השישי, אותו יארחו ההוקס, ייערך בלילה שבין שבת לראשון והוא יהיה גורלי מאוד – ניצחון למילווקי והיא תפגוש את פיניקס בגמר, ניצחון של המארחת והיא תכפה משחק שביעי.

הבאקס, ללא יאניס אנטטוקומפו הפצוע, הציגו משחק טוב והראו עליונות מההתחלה בדרך לניצחון החשוב. הם לא פיגרו ולא פעם אחת לאורך המשחק כולו, אבל אין ספק שהם יצטרכו את הכוכב הכי גדול שלהם במשחק הבא והגורלי. טרם ברור האם יאניס יוכל לקחת בו חלק, ומילווקי פשוט חייבת אותו כדי להשלים את העבודה, על אף שהיא הסתדרה לא רע בכלל הלילה.

ברוק לופז הוליך את הבאקס ואת רשימת הקלעים במשחק עם 33 נקודות, כאשר כריס מידלטון סיים עם 26 נק', 13 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. ג'רו הולידיי הוסיף 25 נק' משלו ועוד 15 אס', ובובי פורטיס, שמילא את מקומו של אנטטוקומפו, הציג משחק טוב וסיים עם 22 נק' ו-8 ריב'. בוגדן בוגדנוביץ' הוביל את אטלנטה עם 28 נק'.

בוגדן בוגדנוביץ', ג'רו הולידיי | Patrick McDermott/Getty Images

הרבע הראשון היה חד צדדי לחלוטין. ברובו מילווקי הובילה בהפרש דו ספרתי, שעמד על 20 בשיאו, והוא הסתיים ב-22:36. גם לאורך רוב הרבע השני היתרון של הבאקס היה דו ספרתי, אך לקראת סיום המחצית הראשונה ההוקס הצליחו לצמצם ומעט והקבוצות ירדו להפסקה כשמילווקי מובילה 56:65.

הקצב היה דומה גם ברבע השלישי, שהסתיים ב-78:91, ואטלנטה עלתה לרבע האחרון כדי לצמק את ההפרש ולהלחיץ את מילווקי – אך זה לא קרה. הבאקס נהנו עד לסיום, עד שהשיגו את הניצחון המיוחל והחשוב, אולי בדרך לגמר ה-NBA. אבל רק אולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי