פיניקס עלתה ל-0:1 בגמר ה-NBA אחרי 105:118 על מילווקי, פול להט

כריס פול | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הסדרה הלוהטת יצאה לדרך. הסאנס סיפקו יכולת משכנעת פתחו ברגל ימין עם ניצחון ביתי, כשהרכז הוותיק כיכב עם 32 נק' ו-9 אס'. אנטטוקומפו הצליח להתגבר על הפציעה וחזור, סיים עם 20 נק' ו-17 ריב'

(גודל טקסט)

כמה ציפינו לגמר ה-NBA, והלילה (בין שלישי לרביעי) יצאה לדרך הסדרה הלוהטת בין פיניקס למילווקי. הסאנס עשו את העבודה בביתם ועלו ל-0:1, אחרי שרשמו 105:118 משכנע עם יכולת קבוצתית נהדרת. כריס פול התעלה במשחקו הראשון בקריירה בסדרת גמר והוביל את פיניקס לניצחון, בזמן שאצל הבאקס יאניס אנטטוקומפו סיפק בשורות טובות כשחזר לאחר שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של גמר המזרח, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון והיה נראה קצת חלוד.

מנגד, טבילת האש של צעירי פיניקס ושל כריס פול בן ה-36 בגמר לא הייתה יכולה להיות מוצלחת יותר. CP3 פתח חלש ולא עלה על הלוח ברבע הראשון, אבל סיים כקלע הבולט במשחק עם 32 נקודות לצד 9 אסיסטים. דווין בוקר היה גם הוא במיטבו עם 27 ו-6 אסיסטים, למרות יום קליעה חלש מחוץ לקשת (1 מ-8). דיאנדרה אייטון שוב הוכיח את עצמו גם הוא עם תצוגה מרשימה מתחת לסלים, שהסתיימה עם 22 נקודות ולא פחות מ-19 ריבאונדים.

משחק 2 ייערך בלילה שבין חמישי לשישי, והסאנס ינסו לעשות עוד צעד אל עבר האליפות הראשונה בתולדותיהם. הבאקס, מנגד, יקוו לקבל את אותה יכולת מכריס מידלטון (29 ו-7 ריבאונדים) אבל בהחלט יזדקקו לתצוגה משופרת של ג'רו הולידיי (10 נקודות עם 4 מ-14 מהשדה, לצד 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים), וכמובן מיאניס, שסיים עם 20 נק' ו-17 ריב'.

יאניס אנטטוקומפו | Christian Petersen/Getty Images

ברבע הראשון, פיניקס הזעיקה את פסק הזמן הראשון אחרי שש דקות, כשהיא בפיגור 12:10, וחזרה ממנו אחרת. היא נהנתה מיכולת טובה מאוד של דווין בוקר בדקות אלו, שהוביל אותה לריצת 0:8 שהסתיימה ביתרון 26:30 בסיום הרבע. ברבע השני הסאנס המשיכו להכתיב את הקצב, ואחרי שמילווקי כבר קבעה שוויון בזכות ריצת 0:7, פיניקס ירדה למחצית ב-49:57.

בפתיחת הרבע השלישי הסאנס הצליחו לעלות לראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי, ברחו לאט לאט עד להפרש שיא של 20 נקודות. כריס פול הציג רבע גדול והצליח גם להדאיג כשהיה נראה לרגע שנפצע, אך הוא חזר היטב לפרקט ולרבע האחרון פיניקס עלתה ביתרון 76:92, עד לסיום שידוע לכולם.

דיאנדרה אייטון, כריס פול | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי