צפו: ג'יימס הארדן עבר חיפוש משטרתי בפריז, בחשד להחזקת סמים

ג'יימס הארדן | Edward Berthelot/Getty Images

כוכב ברוקלין נטס, השוהה בצרפת לכבוד שבוע האופנה, צולם כשהוא מעוכב על ידי שוטרים שהריחו קנאביס ומצאו 20 גרם ברכב שבו התנייד עם "ליל בייבי". הראפר חשוד במעורבות בעסקת מריחואנה ונלקח למעצר

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

בזמן שהוא שוהה בפריז לכבוד שבוע האופנה, ג'יימס הארדן צולם היום (חמישי) כאשר שוטרים מקומיים עיכבו אותו ואת הראפר "ליל בייבי" שהיה עמו, וערכו עליהם חיפוש לאחר שהריחו קנאביס במכונית שלהם ואף מצאו כ-20 גרם מריחואנה, לכאורה. כוכב ברוקלין נטס תועד כשהוא מחזיק את הנייד שלו ביד ואומר לשוטרים "הכל בסדר, אני לא מבין".

בארה"ב נטען כי הכדורסלן שיתף פעולה באופן מלא וכי הוא לא נאזק או נלקח למעצר, בניגוד לראפר, שנחשב לחבר קרוב ושותף לעסקים של הכדורסלן המזוקן. "ליל בייבי" הוכנס למושב האחורי בניידת משטרתית כשהוא ככל הנראה אזוק, ונלקח למעצר בחשד לסחר בסמים, כאשר על פי דיווחים בצרפת הוא אחד מבין שלושה אנשים שנעצרו במסגרת חקירה של עסקה הקשורה במריחואנה. אחת התמונות ממקום האירוע מציגה שוטרת שמחזיקה מכשיר אידוי, אם כי לא ברור למי מהשניים הוא שייך.

מיד אחרי שברוקלין נטס הודחה מפלייאוף ה-NBA לפני מספר שבועות, הארדן התחייב להופיע בנבחרת ארצות הברית במשחקים האולימפיים בטוקיו, אולם זמן קצר לאחר מכן הוא ביטל את השתתפותו בעקבות הפציעה בשריר הירך האחורי שהטרידה אותו בחודשים האחרונים. לשבוע האופנה בפריז הוא הגיע גם עם ראפר נוסף, קנייה ווסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי