עדיין כאן: מילווקי ניצחה 100:120 את פיניקס וצימקה ל-2:1 בסדרה

יאניס אנטטוקומפו | Justin Casterline/Getty Images

הבאקס דהרו במשחק הגמר הביתי הראשון מאז 1974 וחזרו לעניינים, כשאנטטוקומפו כיכב עם 41 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד בוקר נעצר על 10 נקודות בלבד בצד השני

(גודל טקסט)

אחרי שפיניקס סאנס שלטה בשני המשחקים הראשונים בסדרה, מילווקי באקס חזרה הלילה (בין ראשון לשני) לביתה וניצלה את דחיפת האוהדים כדי להצהיר שהיא עדיין כאן – עם ניצחון חלק 100:120 שצימק ל-2:1 בגמר ה-NBA. יאניס אנטטוקומפו וחבריו מקווים להפוך לקבוצה החמישית בתולדות הליגה שחוזרת מפיגור של שני משחקים בגמר, ועל הצעד הראשון לעבר המטרה הם יכולים לסמן וי.

במשחק הגמר הראשון במילווקי מאז 1974, הבאקס גברו על היריבה קודם כל בהתלהבות, כשקלעו 20 נקודות מהזדמנות שנייה לעומת 2 בלבד של פיניקס. בתשע הדקות האחרונות של הרבע השני הם ניצחו 9:30, ואת הרבע השלישי סגרו ה"איילים" בריצת 0:16 שביססה אותם ביתרון מבטיח לקראת 12 הדקות האחרונות, מה שהספיק כדי להשיג ניצחון בכורה בסדרה.

אנטטוקומפו, שסיים את המשחק הקודם עם 42 נקודות ו-12 ריבאונדים, שוב סיפק מספרים דומים ורשם הפעם 41 ו-13 בהתאמה, כאשר מקו העונשין הוא דייק באחוזים גבוהים הרבה יותר (76.4%) ונהנה מהיכולת לעמוד על הקו בלי שעשרות אלפי אוהדים יספרו לו בקול מאחת עד עשר, בדרך ל-13/17 בזריקות עונשין. ג'רו הולידיי סייע ליווני עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים, כריס מידלטון הוסיף 18.

הבאקס דהרו לניצחון הבכורה בסדרה | Jonathan Daniel/Getty Images

הסאנס קיבלו מעט מאוד מדווין בוקר, שסיים ערב מאכזב עם 10 נקודות בלבד ופגע רק בשלוש זריקות מתוך ה-14 שהרים במשחק. דיאנדרה אייטון קלע 12 נקודות כבר ברבע הראשון, אך עד לסיום המשחק הוסיף עוד שש בלבד וסיים עם 18, בדיוק כמו ג'יי קראודר, כשאת קלעי פיניקס הוביל כריס פול עם 19 נקודות לצד 9 אסיסטים, רק שהפעם היו לרכז המהולל 4 איבודי כדור.

הסדרה תימשך בלילה שבין שלישי לרביעי, שוב אצל מילווקי שתנסה לאזן ל-2:2 לפני החזרה לאריזונה, בעוד שחקניו של מונטי וויליאמס יקוו לחזור ליכולת שהציגו בשני המשחקים הראשונים ולהציב את עצמם בעמדה שבה יוכלו להבטיח זכייה באליפות במשחק החמישי בביתם.

הסאנס לא עמדו בקצב של מילווקי הפעם | Justin Casterline/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי