בדרך החוצה? דיווח: "פילדלפיה בשיחות להעברת בן סימונס בטרייד"

בן סימונס | Alex Goodlett/Getty Images

הקבוצה מעיר האחווה רוצה שחקן ברמת אולסטאר בתמורה לאוסטרלי, מינסוטה הביעה עניין. הניקס בעקבות סקסטון, בול עשוי לעבור מניו אורלינס לקליפרס או לבולס. קולינס צפוי לקבל הצעות מארבע קבוצות

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

עונת ה-NBA עדיין לא הסתיימה, אך קבוצות הליגה כבר עסוקות בהכנות לקראת העונה הבאה. פילדלפיה 76', שסיימה במקום הראשון במזרח אך הודחה על ידי אטלנטה הוקס בסיבוב השני, ממשיכה ללקק את הפצעים עקב ההדחה המפתיעה, ומי שעשוי לשלם את מחיר האכזבה הוא בן סימונס. האוסטרלי, שנבחר ראשון על ידי הסיקסרס בדראפט 2016, אכזב בסדרה נגד ההוקס, ורבים טוענים כי תקופתו בעיר האחווה צריכה להסתיים בקיץ הקרוב.

הכתב הבכיר של ה"את'לטיק", שאמס צ'ראניה, דיווח כי פילדלפיה פתחה בשיחות עם קבוצות שונות בליגה בקשר לטרייד על סימונס והוסיף כי הסיקרס רוצים לקבל בתמורה שחקן "ברמה של אולסטאר". כזכור, מינסוטה טימברוולבס הוזכרה כמי שמעוניינת בשחקן. סימונס ידוע כאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, אך מבחינה התקפית הוא התקשה לבוא לידי ביטוי בפלייאוף האחרון, בו העמיד ממוצע של 11.9 נקודות למשחק עם אחוזים נוראיים מקו העונשין- 34.2%. האוסטרלי, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-25, נמצא תחת חוזה בפילדלפיה עד עונת 2024/25.

שלושה שחקנים צעירים נוספים שעשויים לעבור קבוצה בקיץ הקרוב הם קולין סקסטון (קליבלנד), לונזו בול (ניו אורלינס) וג'ון קולינס (אטלנטה). הגארד של הקבאלירס, שעומד לפתוח את עונתו הרביעית בליגה, נמצא על הכוונת של ניו יורק ניקס.

בול וקולינס הופכים בקיץ הקרוב לשחקנים חופשיים מוגבלים, והמשמעות היא שהקבוצה הנוכחית שלהם תוכל להשוות כל הצעה שיקבלו. עם זאת, הפליקנס לא צפויים להשוות את ההצעה שבול יקבל, ובין הקבוצות שהזוכרו כמועמדות להחתימו הן לוס אנג'לס קליפרס ושיקגו בולס, על פי דיווח של צ'ראניה. קולינס, שהגיע הם ההוקס לגמר המזרח, צפוי לקבל הצעות מדאלאס, סן אנטוניו, מיאמי ומינסוטה, וקבוצתו הנוכחית תצטרך להחליט האם להשאירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי