קוואי לאונרד נותח בברכו, יחמיץ את פתיחת העונה הבאה?

קוואי לאונרד | Alex Goodlett/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס קליפרס עבר ניתוח לשיקום קרע חלקי ברצועה הצולבת ומשך ההחלמה אמור לנוע סביב שלושה חודשים. כעת, הוא יצטרך להחליט: מימוש האופציה להארכת חוזהו או יציאה לשוק השחקנים החופשיים

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) כי קוואי לאונרד עבר בהצלחה ניתוח לתיקון קרע חלקי ברצועה הצולבת בברכו הימנית. הקבוצה מעיר המלאכים לא סיפקה פרטים בנוגע למועד החזרה לפעילות הצפוי של הפורוורד, אך משך ההחלמה מפציעה שכזו הוא בדרך כלל כשלושה חודשים, מה שמעמיד את כשירותו של הכוכב לפתיחת העונה הבאה בספק.

כזכור, לאונרד החמיץ את שמונת המשחקים האחרונים של קבוצתו בפלייאוף לאחר שנפצע במשחק הרביעי בסדרה נגד יוטה ג'אז, לפני חודש. כעת, מעבר למצבו הבריאותי, סימן השאלה הגדול לגביו נוגע לעתידו במדי הקליפרס. השחקן הבכיר בקבוצה מחזיק באופציה להמשיך לעונת 2021/22 תמורת 36 מיליון דולר. אם יעשה זאת, הוא יוכל בהמשך לחתום על הארכת חוזה בארבע שנים, בשכר מצטבר של 181.5 מיליון דולר, כשההסכם ייכנס לתוקף החל מעונת 2022/23.

בדצמבר האחרון, קוואי הודה כי "אם אני בריא, ההחלטה הכי טובה תהיה לוותר על האופציה", כשנשאל על עתידו, אך הבהיר: "זה לא אומר שאני עוזב או נשאר. נדבר על זה בזמן המתאים". אם יחליט להשתחרר מחוזהו, לאונרד יהפוך לשם החם ביותר בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA, אבל ייאלץ לוותר על כ-5 מיליון דולר. בכל אופן, בריא הוא לא יוצא לפגרה הזו וכעת נותר לראות האם יחזור לעונה שלישית בקבוצה מלוס אנג'לס, שמקווה כי הוא יחלים לחלוטין ויוביל אותה לאליפות כפי שעשה בעבר עם סן אנטוניו ספרס וטורונטו ראפטורס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי