טירוף בגמר: מילווקי השוותה ל-2:2 אחרי 103:109 ענק על פיניקס

דווין בוקר, ג'רו הולידיי | Stacy Revere/Getty Images

דרמה גדולה בסדרה הענקית: הבאקס השלימו קאמבק וחזרו מפיגור 2:0 לשוויון בזכות משחק ענק של מידלטון (40 נק'). חסימה אדירה של יאניס הביאה ניצחון, משחק חלש לפול. יכולת גדולה של בוקר לא הספיקה (42 נק')

(גודל טקסט)

וואו, איזה קרב גדול קיבלנו הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק 4 של סדרת גמר ה-NBA. מילווקי ניצחה 103:109 את פיניקס, השלימה קאמבק גדול והשוותה ל-2:2 בסדרה אחרי שכבר פיגרה 2:0. בעצם, הקו נמשך – הקבוצה הביתית מנצחת. הסאנס ניצחו את שני המשחקים הראשונים בסדרה אותם הם אירחו, ולאחר מכן הבאקס עשו אותו דבר באולם הביתי שלהם. המשחק החמישי ייערך בלילה שבין שבת לראשון אצל פיניקס, והמשחק השישי שעשוי להיות המכריע ייערך בין שלישי לרביעי באירוח מילווקי.

המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו. אף קבוצה לא הובילה בדו ספרתי אפילו לרגע אחד. זה היה קרב אמיתי ומשחק גמר משובח. כל מהלך היה קריטי עבור השחקנים, הייתה מלחמה אמיתית, ולבסוף זה נגמר כמו שזה נגמר. בפיניקס, אף אחד לא הצליח להתעלות מלבד דווין בוקר, שסיפק משחק אדיר שלא הספיק לקבוצתו וסיים עם 42 נקודות. כריס פול רשם משחק חלש, איבד הרבה כדורים, כולל אחד קריטי במיוחד לקראת הסיום, וסיים עם 10 נק' ו-7 אסיסטים.

אצל מילווקי, כריס מידלטון הוביל עם יכולת פנטסטית ו-40 נק'. יאניס אנטטוקומפו עשה משחק מצוין וסיפק חסימה אדירה שממש הביאה את הניצחון לקראת סיום המשחק. היווני סיים עם 24 נק', 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. 13 נק', 7 אס' ו-7 ריב' לג'רו הולידיי.

דווין בוקר, יאניס אנטטוקומפו, דיאנדרה אייטון | Stacy Revere/Getty Images

שתי הקבוצות פתחו בחמישיות הרגילות. בוקר הוביל מההתחלה את פיניקס, הציג יכולת טובה מאוד אחרי היכולת הפושרת במשחק הקודם בסדרה והוא חבריו שמרו על יתרון קל לאורך הרבע הראשון כולו, בו מילווקי פספסה לא מעט מחוץ לקשת, עד לסיומו של הרבע הראשון – 20:23 לפיניקס. בתחילת הרבע השני יאניס אנטטוקומפו נכנס לעניינים אצל הבאקס והאחרי נדנדת נקודות – הקבוצות ירדו למחצית ב-52:52. בוקר המשיך להיות אדיר בתחילת הרבע השלישי והוביל את פיניקס ליתרון בן 7 נקודות, שלא החזיק זמן רב כאשר הוא ירד לספסל עם ארבע עבירות. כשהוא חזר, הוא פשוט היה מעל כולם והוריד את הסאנס בסיום הרבע ביתרון 76:82 והרגשה שהמשחק הולך לכיוון שלה.

ואז הגיע הרבע הרביעי והמשוגע. הסאנס עלו ליתרון של 9 נקודות מיד עם תחילת הרבע, אך בוקר ספג עבירה חמישית ונשלח לספסל. לאט לאט מילווקי חזרה וצמצמה את הפער, עד שגם השיגה את היתרון המיוחל 3 דקות ו-8 שניות לסיום, כאשר פאט קונאטון בשלשה נפלאה קבע 95:97. בוקר שחזר לפרקט השווה וג'יי קראודר בשתי קליעות מהעונשין קבע 97:99 לפיניקס.

ואז, במאני טיים, מידלטון היה חד מאוד. הוא קבע 99:99 שתי דקות לסיום ולאחר מכן קלע שתי נקודות נוספות. פיניקס הייתה בדרך להשוות ל-101:101, ואז הגיעה החסימה האדירה של יאניס אנטטוקומפו על דיאנדרה אייטון (1:14 לסיום), שהובילה את הבאקס לניצחון. חצי דקה לסיום, כריס פול עם איבוד קריטי בהתקפה אפשר למידלטון לקלוע ולקבוע 99:103 – 27 שניות לסיום. מידלטון הוסיף עוד 2 מהעונשין, בוקר צימק עם 2 משלו, מידלטון שוב קלע פעמיים מהעונשין כמו גם ג'רו הולידיי, וסל מצמק אחרון של כריס פול קבע את תוצאת המשחק.

כריס פול | Stacy Revere/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי