"בוסטון מעוניינת בבן סימונס". ג'יילן בראון יעבור תמורתו?

הסלטיקס החלו בשיחות עבור האוסטרלי שטרם שיחק העונה במדי פילדלפיה, אך בארצות הברית נטען כי כל טרייד עבורו יצטרך לכלול את כוכבם. ג'ואל אמביד ייעדר כ-10 ימים

(גודל טקסט)

שאלת עתידו של בן סימונס מסרבת לרדת מסדר היום ב-NBA, ובעוד אין אופק למתי נראה את האוסטרלי חוזר לפרקט, העיתונאי שאמס צ'ראניה מדווח כי בוסטון סלטיקס מעוניינת להביאו בטרייד מפילדלפיה סיקסרס ואף החלה בשיחות עם הקבוצה מעיר האחווה.

עם זאת, בוסטון תאלץ לשלם מחיר כבד בעבור סימונס, כאשר לפי צ'ראניה הטרייד יתאפשר רק אם ג'יילן בראון יעבור בתמורה. הגארד/פורוורד בין ה-25 של בוסטון מעמיד עד כה העונה ממוצעי שיא בקריירה של 25.6 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק. אגב, מדובר בשני בוגרי דראפט 2016: סימונס נבחר ראשון בעוד בראון נבחר שני מקומות מאוחר יותר. אגב, הסלטיקס הודיעו כי בראון שנפצע לאחרונה ייעדר בין שבוע לשבועיים מהמגרשים בשל מתיחה בשריר הירך.

ובחזרה לסימונס. הכוכב לא משחק במדי הסיקסרס העונה, אך מאז פתיחתה נרשמה התקדמות לאחר שהאוסטרלי הגיע לעיר והסכים לדבר עם השחקנים והצוות המקצועי. לאחרונה סימונס הודיע לסיקסרס כי מבחינה מנטלית הוא עדיין לא כשיר לשחק, אך סירב לקבל מענה פסיכולוגי מהמועדון אלא רק ממומחים עימם הוא עובד באופן אישי.

בתוך כך, פילדלפיה תחסר בתקופה הקרובה גם את הכוכב הגדול שלה, ג'ואל אמביד. היום נודע כי אמביד נכנס לבידוד בהתאם לפרוטוקול הבטיחות והבריאות שיצרו ב-NBA וכל עוד לא יספק שתי בדיקות קורונה שליליות, לא יוכל לשוב לפרקט. ההערכה היא כי הוא ייעדר כ-10 ימים ובנוסף למשחק הלילה נגד ניו יורק ניקס ייעדר גם במפגשים מול מילווקי באקס, טורונטו רפטורס, אינדיאנה פייסרס, יוטה ג'אז ודנבר נאגטס.