מיליצ'יץ': "יוקיץ' מתעלל באמריקאים בכדורסל, לכן סימנו אותו"

play
הרגיש רע אחרי ההרחקה. יוקיץ' | רויטרס
דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו 02:14

שחקן ה-NBA לשעבר יצא להגנתו של כוכב דנבר ותקף את האחים מוריס: "הם בנו את הקריירה שלהם על פרובוקציות, על זה הם חיים"

(גודל טקסט)

ניקולה יוקיץ' בדרך כלל נמצא בכותרות בארה"ב בשל היכולת המרהיבה שלו על הפרקט. אלא שהסנטר הנפלא של דנבר מצא את עצמו בכותרות ביומיים האחרונים בעקבות התקרית עם מרקיף מוריס. כזכור, הסנטר הורחק למשחק אחד אחרי שדחף בברוטליות מאחור את שחקן מיאמי במשחק שנערך בין הקבוצות בלילה שבין שני לשלישי. הנאגטס יצטרכו להסתדר בלי הכוכב שלהם במשחק מול אינדיאנה ביום רביעי בלילה, כשההשעיה תעלה ליוקיץ' 210,417 דולר שיירדו לו מהשכר.

האירוע בין השניים גרר לסערה גם את אח של מרקיף, מרכוס מוריס, מה שגרר גם תגובה של צמד האחים של ניקולה יוקיץ'. דרקו מיליצ'יץ', לשעבר בחירה 1 בדראפט של ה-NBA, יצא להגנתו של יוקיץ' וניסה להסביר את הסיטואציה מנקודות מבטו כשאמר: "מה ניקולה יכול לצפות כשהוא מגיע לאמריקה? מדינה של מאות מיליונים, ממדינה קטנה שיש בה בקושי 6 מיליון תושבים? הוא מגיע לליגה הזו, שולט ומתעלל באמריקאים בכדורסל והופך להיות השחקן הכי טוב בליגה?" זה דומה לנובאק דג'וקוביץ' בטניס, ברור שזה יפריע לאנשים מסויימים וזה הופך אותו למטרה שלהם".

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס מול שחקני מיאמי היט
המשחק התחמם לקראת הסיום. יוקיץ' ושחקני מיאמי | אימג'בנק GettyImages

מיליצ'יץ' לא חסך בביקורת נגד האחים מוריס ואמר: "זה ברור שהם מחפשים פרובוקציות. הם בנו את הקריירות שלהם על פרובוקציות ומהלכים מסוכנים, הם חיים על זה. זה קל לגנות את ניקולה, אבל צריך להבין כמה לחץ היה עליו וכמה ניסו להיכנס לו מתחת לעור".

כזכור, הסערה עברה לטוויטר, כאשר אחיו של מרקיף, מרכוס מוריס, שמשחק בקליפרס, צייץ: "חיכית עד שאחי יפנה אליך את הגב? רשמתי". מנגד, האחים של ניקולה יוקיץ' – נמניה וסטרהיניה – פירשו זאת כאיום והגיבו מחשבון טוויטר תחת הכינוי "האחים יוקיץ'" (חשבון שנפתח אתמול): "עדיף שתשאיר את הדברים כפי שהם במקום לאיים פומבית על אח שלנו. אחיך הוא זה שעשה מהלך מלוכלך קודם. אם אתה רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה, אנחנו נחכה לך".

מרקיף עצמו ספג ביקורת קשה על העבירה שלו, והגיב: "אני אוהב לראות את כל השנאה שאני מקבל. אין ספק שעשיתי עבירה קשוחה, כפי שאני תמיד עושה, אבל אני לעולם לא אכה מישהו שמפנה אליי את הגב. למזלי, אנחנו בנויים אחרת כאן. אני יכול לחטוף ולהמשיך לדחוף קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי