"אבדיה חייב להיות על המגרש ברגעי ההכרעה, טוב מדי בשביל הספסל"

אוהדי וושינגטון ביקרו את ספסולו של הישראלי בדקות האחרונות בהפסד לשארלוט: "הוא צריך לשמור על כוכבי היריבה ולשחק 30 דקות בערב". וגם: התהיה בנוגע לצד ההתקפי

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס נחלה הלילה את הפסדה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, כאשר שארלוט הורנטס הגיע לבירת ארצות הברית וניצחה את הוויזארדס בפעם השנייה תוך פחות משבוע, 103:109. דני אבדיה שוב רשם משחק פושר בהתקפה עם שש נקודות, אך סיים עם מדד פלוס/מינוס 7+, יותר טוב מכל שחקני החמישייה ושלישי בקבוצה מתחת לארון הולידיי ומונטרז הארל.

קווינטון מאיו, המסקר את הקבוצה, הקדיש ציוץ לטובת אבדיה, שמתבלט השנה בעיקר בצד ההגנתי. מאיו צייץ כי שחקני שארלוט קלעו זריקה אחת בלבד מתוך עשרה ניסיונות כשאבדיה שמר עליהם. אבדיה הוחלף כתשע דקות לסיום הרבע הרביעי ולא שב לפרקט. השילוב של ספסולו ברגעי ההכרעה על ידי המאמן ווס אנסלד ג'וניור, הנתון ההגנתי המרשים והעובדה שהוויזארדס לא השלימו קאמבק, עורר את אוהדי הקבוצה שיצאו לטובתו של הפורוורד הישראלי.

"אי אפשר להתווכח עם העובדות, הוא שומר מצוין, אבל הוא הרבה על ספסל והיה יכול לתרום הרבה יותר אתמול", נאמר על אבדיה ששיחק 19 דקות, "אנחנו בנקודה בה הוא צריך להיות על המגרש ברגעים המכריעים ולשמור על אחד השחקנים הטובים של היריבה. הוא פשוט טוב מדי כדי לא להיות במצב הזה, הוסיף גולש אחר.

אוהד אחד של הקבוצה בחר בגישה יותר תקיפה ("הוא אפילו לא חזר למגרש בדקות האחרונות, זו בדיחה", בעוד אחרים שהוא "צריך לפתוח בחמישייה ולשחק 30 דקות בערב. הוא צריך לפתוח ולסגור משחקים".

דני אבדיה וושינגטון וויזארדס מול טרי רוז'יר שארלוט הורנטס
להט והפציץ. רוז'יר | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith

כאשר אחד מאוהדי הקבוצה טען כי בדקות אחרונות של משחק צמוד מקומו של אבדיה צריך להיות על המגרש, עלתה סוגיית התרומה ההתקפית של הישראלי: "כשאתה בפיגור וצריך קליעה, שחקן של שש נקודות בממוצע למשחק לא עוזר במיוחד". עם זאת, הגיעה תגובה שטוענת כי זה כלל לא צריך להיות התפקיד של אבדיה: "כמה פעמים הוא זרק ברגעים המכריעים? בשביל זה יש את בראדלי ביל, ספנסר דינווידי וקנטביוס קולדוול פופ, הם יעשו את זה. מונטרז הארל ודני צריכים להיות שם בשביל ההגנה והסלים הקלים".