הלייקרס הפסידו ללא לברון המורחק, מיאמי הלוהטת ניצחה גם את דטרויט

play
שחקן לוס אנג'לס לייקרס כרמלו אנתוני | GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:26

טריפל דאבל של ווסטברוק לא הספיק לקבוצה מעיר המלאכים ב-106:100 מול הניקס. הירו כיכב, ניצחון חמישי בשישה משחקים להיט. דאלאס גברה על הקליפרס לאחר הארכה

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA. לוס אנג'לס לייקרס הפסידה ללא לברון ג'יימס המורחק וירדה למאזן שלילי, מיאמי היט הלוהטת כבר עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים אחרי שגברה על דטרויט ודאלאס ניצחה את לוס אנג'לס קליפרס לאחר הארכה.

תוצאות הלילה:

דטרויט פיסטונס (13:4) – מיאמי היט (6:12) 100:92
ניו יורק ניקס (8:10) – לוס אנג'לס לייקרס (10:9) 100:106
פורטלנד טריילבלייזרס (8:9) – דנבר נאגטס (8:9) 100:119
לוס אנג'לס קליפרס (8:10) – דאלאס מאבריקס (7:10) 112:104 (לאחר הארכה)

ניו יורק ניקס (8:10) – לוס אנג'לס לייקרס (10:9) 100:106

למרות ההרחקה של לברון ג'יימס במשחק הקודם מול דטרויט, הלייקרס יצאו מרוצים למדי מהמשחק האחרון בו גברו על הפיסטונס ועל הדרך קטעו רצף של שלושה הפסדים. בקבוצה קיוו לצאת לדרך חדשה בעזרת הניצחון, אך הלילה שוב חזרו להפסיד כשנכנעו לניקס, שוב ללא לברון שהפעם נעדר בשל ההרחקה, אחרי ששלח מרפק לפניו של אייזיאה סטיוארט במשחק הקודם.

הקבוצה מעיר המלאכים גמגמה כבר מהפתיחה, כשקלעה 20 נקודות בלבד ברבע הראשון לעומת 36 של הניקס, שהחזיקו ביתרון עד לסיום בדרך לניצחון היוקרתי. LA עוד ניסה לחזור לעניינים ברבע השלישי בזכות רבע מפלצתי של ראסל ווסטברוק שקלע במהלכו 18 מתוך ה-31 שלו, אך לא הצליחה להדביק את יריבתה ששמרה על היתרון עד לסיום.

איוון פורנייה הוליך את קלעי המנצחת עם 26 נקודות, ג'וליוס רנדל הוסיף 20 ו-16 ריבאונדים כשמנגד הצטיין ווסטברוק עם 31, 13 ריבאונדים ועשרה אסיסטים אך גם עם שישה איבודים. אנתוני דייויס ששיחק עם חום הוסיף 20.

שחקן מיאמי היט טיילר הירו
האקס פקטור מהספסל. הירו | אימג'בנק GettyImages

דטרויט פיסטונס (13:4) – מיאמי היט (6:12) 100:92

הפיסטונס היו בדרך הבטוחה להפתיע את ההיט החזקים בביתם אחרי שהחזיקו ביתרון מבטיח בתום מחצית ראשונה מצוינת מבחינתם, אך מיאמי לא ויתרה, ובעזרת ריצה מדהימה (6:27) בשמונה הדקות האחרונות של המשחק הפכה פיגור תשע נקודות ליתרון 12 שהספיק כדי לצאת עם ניצחון חוץ מדטרויט – החמישי בששת המשחקים האחרונים.

טיילר הירו, שבשקט בשקט הופך לרוצח השקט של ההיט, שוב היה המצטיין במשחק ושוב עשה זאת מהספסל – הפעם עם 31 נקודות, שמונה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. ג'ימי באטלר, באם אדבאיו וקייל לאורי קלעו 15 כל אחד. ג'רמי גרנט קלע 21 מנגד, קייד קנינגהאם, הבחירה מספר אחת בדראפט האחרון, סיים עם שש נקודות ב-2 מ-10 מהשדה.

שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' טים הארדווי ג'וניור
הוא חזר, דאלאס ניצחה. דונצ'יץ' חוגג עם הארדווי ג'וניור | אימג'בנק GettyImages

לוס אנג'לס קליפרס (8:10) – דאלאס מאבריקס (7:10) 112:104 (לאחר הארכה)

כמה שדאלאס חיכתה ללוקה דונצ'יץ'. אחרי שהפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים ללא הסלובני הפצוע, המאבריקס קיבלו בחזרה את ילד הפלא ונחשו מה? הם גם שבו לנצח. הלילה קטעה דאלאס את רצף שלושת ההפסדים עם ניצחון אחרי הארכה על לוס אנג'לס קליפרס, שהגיעה למשחק לאחר שניצחה ביום ראשון את אותה דאלאס. אלא שהפעם למאבריקס היו תוכניות אחרות, ובעיקר את דונצ'יץ' בחמישייה.

למרות פתיחה רעה מאוד למשחק ויכולת מאכזבת מחוץ לקשת, הצליחה דאלאס להיכנס לעניינים עם פתיחת המחצית השנייה ואחרי רבע שלישי של 38 נקודות שבו נטלה את היתרון, היא הייתה נראית בדרך הבטוחה לניצחון. דווקא אז, כשהיא עם הגב אל הקיר, נגסה לוס אנג'לס קליפרס בהפרש ורשמה 1:11 בדקות ההכרעה, כולל שלשה מטורפת של פול ג'ורג' על הבאזר ששלחה את המשחק להארכה. להארכה הופיעה רק קבוצה אחת – זו מטקסס, אחרי שהקליפרס סיימו עם 0 מ-7 מהשדה ונקודה בודדת, ואחרי קרב מתיש יצאה מנצחת מהמפגש המסקרן.

דונצ'יץ' קלע 26 במשחק החזרה שלו, והיו לו גם תשעה ריבאונדים, תשעה אסיסטים, שתי חסימות ושישה איבודים. קריסטאפס פורזינגיס בלט עם 30 כולל 10 מ-10 מקו העונשין. רג'י ג'קסון סיים עם 31 ועשרה ריבאונדים מנגד, PG13 קלע 26, מתוכן רק שלשה אחת משישה ניסיונות (זו ששלחה את המשחק להארכה).

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס סי. ג'יי מקולום
המוציא לפועל העיקרי של הבלייזרס. מקולום | GettyImages

פורטלנד טריילבלייזרס (8:9) – דנבר נאגטס (8:9) 100:119

בשקט בשקט, הבלייזרס כבר עם ניצחון רביעי ברציפות, אחרי מחצית ראשונה ענקית מול הנאגטס. 66 נקודות בשני הרבעים הראשונים הספיקו לפורטלנד לניצחון מול דנבר, ששוב חסרה את ניקולה יוקיץ' הפצוע.

סי. ג'יי מקולום שוב היה המוציא לפועל העיקרי של המנצחת, עם משחק אדיר ויעיל של 32 נקודות ב-13 מ-19 מהשדה. דמיאן לילארד הוסיף 25 גם כן באחוזים טובים (9 מ-13) כשג'ף גרין בלט בצד השני בהיעדרו של הג'וקר עם 24 נקודות.