בירידה: 3 נקודות לאבדיה, וושינגטון הובסה בניו אורלינס

play
לא הערב שלו ושל וושינגטון. דני אבדיה | אימג'בנק GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:26

הוויזארדס התפרקו עם 127:102 כואב ונחלו הפסד רביעי בחמישה משחקים. הישראלי הוסיף 3 ריב', 2 חטיפות ו-2 אסיסטים ב-25 דקות. אינגרם כיכב עם 24 מנגד

(גודל טקסט)

וושינגטון ואבדיה ממשיכים לאבד גובה: הלילה (בין רביעי לחמישי) הוויזארדס נחלו הפסד רביעי בחמישה משחקים כשהובסו 127:102 אצל ניו אורלינס. אבדיה רשם את משחקו הטוב ביותר במפגש הקודם העונה מול הפליקנס והוביל את המהפך ברבע הרביעי, אבל הפעם הוא לא היה פקטור למרות שקיבל הכי הרבה דקות מהספסל (25). הפורוורד הישראלי צלף שלשה אחת וסיים את המשחק הזה עם 3 נקודות, 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות. וושינגטון רשמה אחוזים עלובים מחוץ לקשת (7 מ-31) ורשמה 19 איבודים לעומת 23 אסיסטים בלבד.

דני אבדיה וושינגטון
לא הערב שלו ושל וושינגטון. דני אבדיה | אימג'בנק GettyImages

מנגד, ברנדון אינגרם כיכב אצל המארחת עם 24 נקודות ויונאס ולאנציונאס הוסיף 21 ו-11 ריבאונדים לפליקנס שניצחו בפעם הרביעי בלבד העונה. ג'וש הארט קלע 16 נקודות כולל שלשה מחצי מגרש וסחיטת עבירה על הבאזר של הרבע השלישי. השלשה הזו העניקה למארחים יתרון 22 נקודות כבר ברבע השלישי והיתרון צמח כבר ל-31 ברבע האחרון שהיה לפרוטוקול בלבד.

בראדלי ביל (23) וספנסר דינווידי (11) היו שחקני החמישייה היחידים שקלעו בדאבל פיגרס עבור וושינגטון, שתקבל הזדמנות טובה לחזור לנצח מול אוקלהומה סיטי החלשה בעוד יומיים ואולי קצת לשפר את הביטחון שאבד אחרי פתיחת עונה מצוינת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי