בארה"ב ניתחו: "דונצ'יץ' רצה להימנע מאבדיה, אך גם העניש אותו"

play
לא קיבל מספיק עזרה מחבריו. דונצ'יץ' | רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:26

וושינגטון קטעה רצף של חמישה הפסדים באולמה של דאלאס עם 114:120, בבירה התייחסו למצ'אפ בהגנה: "ייתכן כי המאבריקס נתנו כבוד לישראלי"

(גודל טקסט)

אחרי חמישה הפסדים רצופים באולמה של דאלאס, וושינגטון וויזארדס יצאה הלילה (בין שבת לראשון) עם ניצחון 114:120 מרשים בחוץ על המאבריקס. דני אבדיה תרם שבע נקודות, ריבאונד ואסיסט ב-19 דקות, אך כהרגלו בתקופה האחרונה, גם הפעם הוא עורר עניין בעיקר בצד ההגנתי, בו הוטלה עליו אחת המשימות הכי קשות שיש היום ב-NBA – לשמור על לוקה דונצ'יץ'.

מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור אמר עוד לפני המשחק כי אבדיה ישמור מדי פעם על הסופרסטאר הסלובני, וזה אכן מה שקרה. "אחד המצ'אפים המסקרנים לפני המשחק היה דונצ'יץ' נגד אבדיה, שבונה לעצמו שם טוב בצד ההגנתי. הישראלי הוא בערך באותו הגודל כמו הסלובני וגם הוא נבחר בדראפט אחרי ששיחק ביורוליג", ניתחו ב-NBC.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול טים הארדווי ג'וניור שחקן דאלאס מאבריקס
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול טים הארדווי ג'וניור שחקן דאלאס מאבריקס | רויטרס

"לצערם של מי שחיכו לראות את המצ'אפ, נראה היה כי בכל פעם שאבדיה שמר על דונצ'יץ' המאבריקס שחררו אותו עם חסימה. אבדיה היה צריך לעתים קרובות לבצע חילופים ולשמור על שחקנים אחרים, וכשהוא נשאר עם דונצ'יץ', הסלובני העניש אותו עם שלשה". כוכב המאבריקס אמנם לא יצא מנצח, אך כן רשם שורה סטטיסטית נאה של 33 נקודות (13 מ-25 מהשדה), עשרה אסיסטים וארבעה ריבאונדים.

כאמור, השמירה על דונצ'יץ' הייתה רחוקה מלהיות פשוטה עבור הפורוורד הישראלי, אך הוא יכול לראות בעובדה שדאלאס ניסתה "להפריד" בין השניים כמחמאה לא קטנה. "המאבריקס אוהבים לבצע פיק אנד רול כשדונצ'יץ' מוביל כדור", נכתב ב-NBC, "אך ייתכן כי יש כאן גם אות של כבוד לאבדיה בכך שהם היו כל כך אקטיבים בניסיון לגרום לחילופים. ייתכן שדונצ'יץ' ראה באבדיה כמישהו שכדאי להימנע ממנו כשזה מתאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי