קליי תומפסון כיכב באימון, ישוב לפרקט בעוד כשבועיים?

הגארד שלא שיחק מ-2019 סיים עם 18 מ-18 באימון המלא הראשון שערך מאז הפציעה: "לא יכול לחכות לחזרה שלי לפרקט"

(גודל טקסט)

הקאמבק של קליי תומפסון ל-NBA קרוב מתמיד. פורוורד גולדן סטייט שלא שיחק מאז 2019 בשל פציעה קשה, רחוק כשבועיים מחזרה לפרקט, כך מדווחים היום (שלישי) בארצות הברית.

"תומפסון אמור לחזור לסגל גולדן סטייט באמצע דצמבר", נכתב בתקשורת האמריקאית. "הוא כיכב באימון המלא הראשון שלו, כשקלע את כל 18 הזריקות שלו במשחק אימון שנערך".

"שונא להשתמש בביטוי 'אני לא יכול לחכות', אבל זו האמת – אני פשוט לא יכול לחכות לחזרה שלי לפרקט", אמר תומפסון עצמו לאחר האימון המלא שערך.

עד לחזרה ל-NBA מתאמן הגארד עם קבוצת הפיתוח של הווריירס, סנטה קרוז, המשחקת בליגת הפיתוח. "הבנתי שהוא כשיר ב-100 אחוז, כך שבאימונים אין עליו כל הגבלות", אמר מאמן סנטה קרוז סת' קופר. "הוא שיחק עם מלא ביטחון, והוא נראה מצוין".

"החבר'ה שמחו מאוד שהוא הצטרף אלינו", הוסיף המאמן. "כולם נרגשים מאוד שהוא איתנו. לא בכל יום מצטרף אליך אחד מ-75 השחקנים הכי טובים בהיסטוריה. הוא פשוט קפץ למים, לקח חלק בתרגילים ולא החטיא אפילו זריקה אחת מתוך 18 הניסיונות שלו. סטיב קר ביקש שנשלב אותו בהדרגה".

בינתיים, ללא תומפסון, הווריירס נראים נפלא, הרבה בזכות של סטף קרי שרושם את אחת העונות הטובות בקריירה. גולדן סטייט מחזיקה במאזן מרשים של 2:18 אחרי 20 משחקים בליגה הטובה בעולם, ומחר בלילה תפגוש את אחת הקבוצות החזקות בליגה, פיניקס, שמחזיקה במאזן 3:17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי