וושינגטון ניצחה 107:115 את מינסוטה, תשע נקודות לאבדיה

play
נרגש לפתוח את עונתו השנייה ב-NBA. אבדיה | GettyImages, G Fiume
שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון 01:28

הישראלי קיבל 20 דקות מהספסל והוסיף גם 7 ריבאונדים, חטיפה וחסימה. הארל שלט בצבע עם 27 נקודות, 34 נק' של טאונס מנגד לא הספיקו

(גודל טקסט)

אחרי מסע משחקי החוץ שלה, וושינגטון חזרה לאולם הביתי שלה ונתנה תצוגה התקפית בדרך ל-107:115 על מינסוטה, שהגיעה למשחק בכושר מצוין. דני אבדיה שיחק 20 דקות בהן הוא סיפק תרומה נאה של 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-4 משלוש), שבעה ריבאונדים, חטיפה, אסיסט וחסימה עם מדד פלוס מינוס של 9+. אבדיה היה אקטיבי מאוד בעיקר ברבע השני, אך קלע סל חשוב מאוד גם בתחילת הרבע הרביעי שהעניק לקבוצתו יתרון 93:95.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
נרגש לפתוח את עונתו השנייה ב-NBA. אבדיה | GettyImages, G Fiume

כוכב המשחק הזה היה מונטרז הארל, ששידרג מאוד את הקבוצה והלילה חגג בצבע עם 27 נקודות כולל שיא מועדון של 10 (!) דאנקים, כשבראדלי ביל מוסיף 19. מנגד, קארל אנתוני טאונס להט עם 34 נקודות, אבל נעצר על שתי נקודות ברבע הרביעי וגם נפצע כשנותרו 2:14 דקות לסיום המשחק. במצב של שוויון 95, ברטאנס תפר שלשה והוביל ריצת 3:12 שלמעשה גמרה את הסיפור, כאשר קולדוול פופ סידר יתרון דו ספרתי עם שלשה, ואז צלף מיד שלשה נוספת שנתנה את האות לחגיגות.

בראדלי ביל וושינגטון מול מינסוטה
נכנס לעניינים. בראדלי ביל | רויטרס

דניאל גאפורד הוסיף 18 נקודות לוויזארדס, שקלעו 68 נקודות בצבע לעומת 44 בלבד של מינסוטה, הרבה בזכות הארל וגאפורד. וושינגטון תארח את קליבלנד בין שישי לשבת ותנסה להשיג ניצחון רביעי בחמישה משחקים, כאשר כרגע היא בפיגור של משחק וחצי בלבד אחרי ברוקלין בראשות המזרח.